Skip to main content

slechte thuis situatie

• January 8, 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hoi ik ben 16 jaar,

ik heb en nare jeugd achter de rug. Zelf woonde ik altijd bij mijn moeder tot mijn 14e. ik woon nu soon 2 jaar bij mijn vader in huis. want ik ben weg gelopen bij mijn moeder omdat wij ruzies hadden die uit liepen tot gevechten en politie aan de deur. vandaag had ik en knallende ruzie met mijn vader. en die wilt mij nu terug sturen naar mijn moeder. dus ik weet niet wat te doen. terug naar mijn moeder jeugdzorg familie?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Anoniem648, wat een lastige situatie zeg. Het klinkt echt heel heftig wat je hebt meegemaakt, en het is begrijpelijk dat je nu zo in de war bent. Als je vader je terug wil sturen naar je moeder terwijl het thuis bij haar zo moeilijk was dat je weggelopen bent, dan is het belangrijk dat je ergens naartoe gaat waar je je veilig voelt en waar ze echt naar je luisteren.

Jeugdzorg kan soms helpen om te kijken wat het beste voor jou is, of dat betekent dat je tijdelijk ergens anders kunt wonen of dat ze proberen te bemiddelen tussen jou en je ouders. Het kan ook helpen om met een vertrouwenspersoon op school te praten, of iemand anders die je vertrouwt, zodat je niet alles alleen hoeft te dragen. Probeer goed voor jezelf te zorgen en te zeggen wat je nodig hebt, ook al is het moeilijk.

xx liefs Wolf 🐺