Vraag

slechte relatie met pleegmoeder

  • 4 June 2022
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Hoi 

Ik ben uit huis gehaald op mijn 2 de. En ben toen na een paar weken geadopteerd. Ik heb nog wel contact met mijn moeder maar vaak zie ik haar maar 2x per week . Maar het probleem gaat over mijn pleeggezin. Ik heb een slechte relatie met mijn pleegmoeder. Ze schreeuwt elke dag en maakt ruzie. Ze heeft ook veel ziektes en een daar van is een stress ziekte. Soms doet ze aardig en dan voel ik me schuldig dat ik haar haat. Zij ziet me als haar kind maar ik zie haar niet als mijn moeder. Ik wil eigenlijk het liefst uit huis. En voor nog meer info ben Marokkaans en zij is Nederlands. Ik moet wel zeggen dat ik ook terug praat en alleen maar korte antwoorden geeft. Maar vorige week zat ik in de auto en reageerde niet echt. Ze ging eerst zingen (?) En daarna keihard schreeuwen . Ik heb geen idee wat ik moet doen of wat er aan de hand is. En graag tips

 

 

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyhoi!

Wat stom dat je bijna geen normaal gesprek kan voeren met je pleeggezin.

 

Je zei toch dat je je moeder 2x/week zag?

Misschien kan je eventueel het zeggen tegen je echte moeder, kan zei dan eventueel iets voor je doen?

Zoniet, probeer eventueel de organisatie contacteren waarvan je werd geadopteerd, misschien kunnen ze jou wel verderhelpen!

 

Hopelijk zijn dit een paar goede tips!

 

Badge

Thx maar ik zie me moeder 2x per jaar 

Maar alsnog bedankt voor de reactie had het verkeerd er in gezet. Ik ga kijken wat ik kan regelen.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Pleeg gezinnen zijn er voor kinderen die in een slechte thuis situatie zitten of ouders hebben die niet voor ze kunnen zorgen. Hoe dan ook, ze zijn er om jou in een betere plek te zetten. Als dat bij jou niet het geval is, bel iemand, geef het aan. Zo’n vrouw met ziektes hoort geen pleegmoeder tr zijn als ze het niet kan zijn.

Reageer