Skip to main content

ik heb nu al een half jaar slechte punten op school en ik ben begonne met meer moeite in studeren te steken maar het helpt allemaal nie echt, ik dacht dat het niet echt uitmaakte maar ben door dat gedrag al een jaar blijven zitten om deze reden dus ik dacht jaartje over moet nie zo moeilijk zijn maar heb gewoon het zelfde probleem.

iemand enig idee wat hier aan te doen?

mercikes.

Hey, misschien kan je wat vaker huiswerk maken? Ik begrijp dat het lastig is maar je kan het in je agenda zetten en doelen opstellen. 

Deze had ik nog voor een andere topic:

Maak een schema wat je gaat doen en welke dag.

Je kan timers zetten en tussendoor andere dingen doen, ik kan zelf namelijk niet lang focussen op één ding.

Ga niet savonds laat nog doen

zet je telefoon helemaal uit. (Als je hem nodig hebt voor huiswerk kun je hem op niet storen zetten dan krijg je geen meldingen)

mAak het overzichtelijk (gebruik de juiste schriftjes per vak, gekleurde pennen en dat soort dingen)

een beetje opletten tijdens de les helpt ook.

doe niet alles in één keer, maar verdeel het over meerdere dagen of het liefst weken.

Ik hoop dat deze tips helpen!

Als het echt zo moeilijk gaat zit je misschien op het verkeerde niveau. Misschien kan je afstromen naar een ander niveau? 

Ik hoop dat dit helpt!

Liefs Julie ❤️

Reageer