Vraag

slecht leven

  • 14 February 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Hoi ik ben geurt en ik wil iets vertellen en wat tips van jullie

 

Nou ik zal bij het begin beginnen ik zat op de basisschool het eerste jaar best goed maar toen het tweede jaar begon gingen de kinderen uit mijn klas mij uitdagen en ik heb ADHD dus ik reageerde daar heel fel op en dat vonden ze grappig. Dus ze gingen door met mij pesten en ik moest toen een keer naar het ziekenhuis voor mijn oren en ik was toen in het ziekenhuis, maar na de operatie belden de school mijn vader en ze zeiden dat hij op school moest komen omdat ik een fiets had gesloopt terwijl ik in het ziekenhuis lag. Nou daar bleef het niet bij want in groep drie sloeg een jongen mij met een hark en ik werd boos wat logisch is, dus ik renden achter hem aan door de school en toen kwam er een leraar die mij oppakten. Ik was nog steeds boos dus sloeg ik die leraar en ik sloeg dat kind dat mij had geslagen ook. Doordat ik de leraar sloeg werd ik een week geschorst en in die week besloten mijn ouders dat ik naar een andere school ging. dat vond ik zelf heel fijn dus ik kwam maandag op mijn nieuwe school en dat ging heel goed. Maar thuis ging het toen niet goed mijn opa was overleden die avond dat was al heel stom maar een maand daar na gingen mij ouders scheiden ook stom, maar toen ging ik met mijn broertje en mijn zusje naar mijn moeder voor een week. Het ging altijd al niet zo goed met mij en mijn moeder en dus in de weken die volgden dat ik naar mijn moeder moet gingen héél slecht, mijn moeder schold mij uit sloeg me en ik wist het niet meer. Dus ik liep heel vaak weg van huis een keer was het zo erg dat ik vanaf zeven uur tot negen uur naar een vriend zijn huis ging. Maar toen haalden de politie mij op en bracht mij thuis en toen na heel veel gedoe ging ik bij mijn vader wonen. Maar ik zat toen in groep zeven en toen kreeg ik te horen dat ik bij mijn oude klas terug kwam. Dat ging heel slecht hetzelfde als in groep twee. Toen wouden ze mij schorsen maar dat kon niet dus toen moest ik op school in een hele kleine kamer alle mijn schoolwerk doen. Dat was heel stom en ik mocht niet mee doen aan de musical en niet mee op kamp en dat was heel stom. Thuis ging alles weer slecht maar toen belden mijn vader veilig thuis en toen mocht ik eindelijk bij mijn vader wonen en op mijn middelbare school ging alles wel heel goed en ik voelde me toen wel heel fijn

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Wat goed dat je dat vertelt!

Ik vind het zielig dat dat alles is gebeurd bij jou.

Ik kan een stukje niet lezen omdat Kindertelefoon heeft het verwijderd, maar je kan misschien je verhaal vertellen aan iemand van de Kindertelefoon. 

 

Reageer