Skip to main content
Vraag

slecht gevoel over me vader

• November 9, 2025
  • 11 reacties
  • 157 Bekeken

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik heb al een tijdje het gevoel alsof me vader me wikt aanraken… Zoals jullie weten in mijn vorige topics heb ik nogal problemen met me vader… en nu heb ik het gevoel alsof het een van deze keren gaat gebeuren. Ik zal uitleggen waarom ik dit denk: Ik zie me vader nu echt nog super weinig (ben ik eig heel blij mee) maar als ik er ben is hij veel te klef: Hij kwam laatst rendam bij me in bed liggen toen ik op me laptop was hij was echt veel te dicht bij. Maar laatst sloeg hij me in een keer op me kont als ik zei Au of doe niet zei hij Oh hou toch op dat doet geen pijn! Hij wilde laatst ook me haar naar achter doen en toen raakte hij '’perongeluk'’ me borst aan… IK VOEL ME ECHT NIET MEER VEILIG!! Iemand alsjeblieft tips??

11 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 10, 2025

Hey!  Kijk meteen naar deze site: https://www.veiligthuis.nl/nl

En bel met de Kindertelefoon! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Je hebt hulp en advies nodig en dat mag je zeker krijgen!  Wat jij vertelt is niet oké, dus neem zo snel mogelijk contact op met de Kindertelefoon! En check de site van veilig thuis! Veel sterkte! 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

Hey ​@Liefs F het is echt niet OK dat je vader dat doet! Praat er met iemand over, dit kan echt niet! Echt super naar voor jou ook. Misschien kun je met een leraar of mentor praten of je kan bellen met de Kindertelefoon. 

Liefs, xxx Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Hey ​@Liefs F , dit is niet oké! Ik heb je vorige berichten niet gezien dus ik ga ervan uit dat je ouders gescheiden zijn, en mij is zo, zo vaak verteld dat ik mag doen wat ik wil. Dus als ik jou was zou ik het ff opzoeken want ik ken jouw situatie niet, maar volgens mij is het voor jou helemaal niet verplicht om naar je vader te gaan! Als hij nog zoiets doet, bel asjeblieft de politie. Of ga weg, op z'n minst. Dit is niet oké. 

Sterkte. 🫂

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

hoiii ​@Ruby27 , ja dat is het probleem hij mag me dwingen om te komen ook als ik niet wil dat is het vervelende er aan… gelukkig zie ik hem alleen om het weekend

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

maar waar ik vooral bang voor ben is dat hij me zusje gaat aanraken ik heb er altijd kunnen beschermen maar nu gaat ze alleen op woensdag naar hem en altijd als ze terug komt ik ze helemaal overstuur…

@Tover01 dankjewel voor de sites💗

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Yusa  ik kan er met me moeder of stiefvader over hebben maar het is gwn lastig...

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

Hey ​@Liefs F , hoe bedoel je hij kan je *dwingen*? En probeer het hier miss met je mentor of ouders over te hebben, volwassenen kunnen je echt helpen. En miss kan je het er ook met je zusje over hebben, hoe meer mensen aangeven dat ze ergens last van hebben, de meer kans er is dat er wat aan gedaan wordt.

Heel veel sterkte! ❤️

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 13, 2025

hoi ​@Ruby27 wat ik bedoel met dwingen is: Dat hij mag zeggen dat ik moet komen ook al wil ik niet komen omdat het zo is afgesproken en omdat het '’zijn weekend'’ is...

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 13, 2025

@Yusa  ik kan er met me moeder of stiefvader over hebben maar het is gwn lastig...

Ja dat snap ik hoor! Ik zou dit niet zeggen uit mezelf ik zou waarschijnlijk een oneindig lange brief schrijven met al mijn opgekropte gevoelens waarvan de helft niet echt nuttig is maar het kan opluchten!!

Liefs Yusa 😘😘

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

@Liefs F Ik heb een paar tips:

• Praat er met je moeder over.
  • Bel  met de kindertelefoon
  • chat ,met de kindertelefoon
  • Neem zo snel mogelijk ccontact op met veilig thuis.
  • Blijf bij je vader uit de buurt, ik bedoel kom niet te dicht bij hem, of als je vader naar je kamer kom zeg dat je geen kleren aan hebt.
  • Als je op je kamer bent doe de deur dan op slot, en houd de sleutel van je kamerdeur bij je, zodat je vader niet in je kamer kan komen.

Praat met een vertrouwingspersoon ervoor, bijvoorbeeld je mentor.

Ik hoop dat je iets  aan deze tips hebt.

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 20, 2025

hoi ​@miarabel457 denkjewel voor de tips ik denk dat dat wel gaat weken dankje

Liefs F💗