slaapproblemen


Reputatie 7
Badge +5

Heyhey mensen!!! 

Ik heb vak slaap problemen en ik blijf dan vaak wakker tot 4 uur s'nachts  en ik weet niet wat ik moet doen en ik ben heel moe. En kinderen op school zeggen dat hun echt moe zijn en ik denk steeds " waarom- laat me met rust of ik snij je keel door- " 

Ik weet dat het heel suïcidaal klinkt maat ik snap mij zelf niet- ik ben moe. Help me :(


12 reacties

Badge

Ik heb dat ook gehad ik slaapte sommige nachten niet omdat ik op mijn gsm of computer zat. Je moet alles wat met wifi te maken heeft ergens anders doen of slaapmeditatie kan je vinden op youtube ((15) Val in een diepe helende slaap | Slaapmeditatie met zachte muziek om ontspannen in slaap te vallen - YouTube)

veel succes 

xx

Reputatie 7
Badge +5

Dankje wel @AVO1703 ♡

same heb ook slaapproblemen aleen ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb het niet met schermpjes maar algemeen, dus echt overthinking-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb het ook wel. Vooral de laatste tijd. Ik gebruik storytell of youtube met speciale slaapverhaaltjes. Dan hoef je niet naar het scherm te kijken de foon leg je gewoon ergens neer. En ik las ergens nog over speciale olie maar dat wil ik nog uitzoeken

Dus als er nog meer tips komen lees ik graag mee :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Een hulpvol meisje,
Dat heb ik ook wel vaak. Misschien kan je een scenario bedenken in je hoofd en dan je ogen dicht doen en alleen nog maar aan dat scenario denken. Denk aan dat je crush je uitvraagt of dat je in bed ligt en langzaam naar de maan toegetrokken wordt om te gaan slapen. 
 

Hoop dat je hier wat aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Eenmeisje004 @Julian12 !!

Ontzettend bedankt voor al dee tips! Ik moet er bijna van huilen- ik ben echt blij!

 

Groetjes een hulpvol meisje ♡

Reputatie 7
Badge +17

 

https://youtu.be/jPDq4jbzIGI  

Is ook fijn !

Groetjes liefs Julian X

boekje lezen helpt

 

Reputatie 7
Badge +5

Doe ik ook jha♡

Reputatie 7
Badge +9

Rustige / zachte klassiek muziek opzetten helpt ook! Vooral een goede playlist, ik raad Austin Farwell aan, die heeft veel piano liederen geschreven en allemaal in 1 playlist staan.

Hoii,

je bent niet de enige hoor!;) ik kan ook nooit goed slapen. Maar ja, het is ook niet zo slim van mij om nu om half 3 's nachts terwijl ik morgen school heb berichtjes op het forum te zitten schrijven😅 het is stom om niet te kunnen slapen ik weet het:( misschien helpen slaappillen bij jou? Probeer het maar eens:) (Als je dat kan betalen want die zijn volgensmij best duur😔) maar hè! We kunnen ook lekker samen niet goed kunnen slapen💃 

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer