slaan?

  • 20 August 2013
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Word je ook geslagen ?

Als mijn moeder dat doet ja dan ga ik meestal effe naar buiten voor een paar uur.
Maar als mn moeder mij slaat dan flip ik soms gwn en sla terug, probeer het wel in te houden.

5 reacties

huiselijk geweld is echt heel erg vervelend en mocht je je "mishandelt" voelen dan moet je er echt iets mee doen en er met iemand over praten vaak slaan ouders omdat ze niet weten wat je met de situatie moete of t is gemakt zucht om problemen te meiden het is zielig dat het geneurt en ik snap dat je in je frustratie terug slaat ik zou er een keer op een rustig moment met je moeder over praten als je er erg mee zit
hoi
dit is echt geen fijne situatie,
geslagen worden is helemaal niet fijn,maar mag ook niet,
moest je je er slecht bij voele,praat er met iemand over,vertrouwens persoon ofzo.. xx
ik zelf wordt nu niet meer geslagen,ik heb wel al reglematig een klap en schop gehad,
neit alleen van thuis uit,maar ik werd in school vaak in mekaar geslagen...
xx
Dat is echt niet goed, wel verstandig van je om weg te gaan als het gebeurt, zoek wel hulp, dit moet ophouden, anders word het steeds erger, of probeer een rustig gesprek erover te houden met je moeder, niet boos maar gewoon rustig en serieus erover praten.
Jn pa zij altijd voor dat hij overleed

Geweld is het Verbergen van je eigen zwakte

Daarmee boelde hij: Als je ouders geen gelijk kunnen krijgen dan willen ze toch "winnen" (de zwakte)
En dan gaan ze slaan (het geweld)

Voor de rest kan ik je 1 tip geven
Blijf kalm en sla nooit terug gewoon weglopen of even duidelijk zeggen dat het niet normaal is

Nick (15 Emo)
Ik word ook geslagen totbloedneus aan toe nheb het daar echt zwaar mee weet precies hoe je je voelt
X

Reageer