Skip to main content

skibidi toilet

• July 10, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik zit met een groot probleem

Ik ben een jongen van 12

Maar snachts loopt mijn broertje altijd door  de gang schreeuwen shimpanzini bananini ,tung tung tung sahur,liri li lari la,,tralalero tralala

Dit is echt vervelend ik zag zou ik zijn tablet verstoppen zodat hij minder brainrot word ?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hoi ​@Fury 

Het is heel begrijpelijk dat je je stoort aan het gedrag van je broertje ’s nachts. Als hij door de gang loopt te schreeuwen zoals “shimpanzini bananini” of “tralalero tralala”, dan verstoort dat je slaap, en dat is natuurlijk niet fijn. Het is slim dat je nadenkt over mogelijke oorzaken, zoals het gebruik van zijn tablet. misschien kijkt hij ’s avonds laat drukke of rare filmpjes waardoor hij ’s nachts overprikkeld raakt.

Toch is het beter om niet stiekem zijn tablet te verstoppen, want dat kan juist voor ruzie zorgen en lost het probleem niet echt op. Wat je beter kunt doen, is dit rustig met je ouders bespreken. Leg uit dat hij je vaak wakker maakt, wat hij precies doet en waarom het je stoort. Je kunt er dan samen met je ouders over nadenken of het helpt om zijn schermtijd te beperken, of om hem eerder rust te laten nemen voor het slapengaan. Zo pak je het op een eerlijke en volwassen manier aan, zonder stiekem gedoe en dat werkt uiteindelijk veel beter.

xx liefs Wolf 🐺