Vraag

Sinterklaas cadeau kiezen

  • 18 November 2018
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 16 mijn nichtje 10. We vieren nog wel sinterklaas voor gezelligheid.

Ik weet aleen niet wat ik moet vraagen (aan sinterklaas)

Ik rijd paard maar ik heb al veel paarden dingen
Een dekje zou wel leuk zijn maar die heb ik dus al veel...

Daarnaast heb ik al wel bts kleeding en ketting gevraagd maar ale klein kinderen mogen voor 150 kiezen..... Dus ja.... (we zijn maar met 3 kleinkinderen)

Ik ben geen makeup of siraaden meid... En kleeding heb ik zat....

Boeken die ik wil heb ik en ik heb ook al jassen voor de winter....

Ik weet niet wat ik nog kan toevoegen... Iemand een iedee?

(als je wat van mijn intresens wilt weeten hier een lijstje
Paardrijden dus, bts, ik leer koreaans, tekenen(heb ik meer dan genoeg spullen voor), anime, (voorderest spook ik ni zo veel uit ik ga nooit met vrienden iets doen ga nooit naar de stad ofzo... Dus ja)

3 reacties

Hoi

Je weet niet goed wat je voor Sinterklaas kan vragen. Als je niets weet, zou je kunnen vragen of je het geld mag, zodat je, als je iets nodig hebt, je nog wat geld hebt liggen.

Dekjes zijn leuk, maar je hebt er best niet te veel. Je zou met jezelf kunnen afspreken dat, als je een nieuw dekje koopt, je een oud weggeeft of doorverkoopt.

Er is een hoop BTS-merchandise. Echt vanalles. Van telefoonhoesjes tot sokken. Misschien vind je online wel iets dat je leuk vindt.

Wat dacht je van een thermosfles? Die kunnen heel handig zijn om mee te nemen naar de manege. Warme thee of chocolademelk kunnen helpen om op te warmen.

Je hebt van die online programma's of apps die je kunnen helpen met het aanleren van een taal. Misschien kan je met je budget een abonnement nemen op zo'n taalprogramma.

Verder vermoed ik dat je standaard een hoop chocolade krijgt, dus dat is alvast fijn :)

Groetjes
Kenshin
Vraag iets van Attack on Titan
Hoi!

De tips die Kenshin geeft zijn alvast hele goede! Als je echt niet zo snel op iets kan komen kan je het geld inderdaad ook opsparen om er later iets naar keuze mee te kopen.
Ook iets wat je misschien tof vindt is om je geld te geven aan bv. een goed doel.

Groetjes
Lot

Reageer