Vraag

sex met zus 11


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 16 en me susje is 11 ik wil sex met haar hoe moet ik djt doen of vraagen 


11 reacties

Weet je zeker dat je dat wil? Want k zou gw wachten tot je eerste vriendin en het daar dan mee doen.

Ik ben 16 en me susje is 11 ik wil sex met haar hoe moet ik djt doen of vraagen 

Ik snap dat je toe bent aan sex heel normaal op die leeftijd. Nu zou ik niet met je zusje vrijen want dat zal je familie niet zo snugger vinden en al helemaal niet als ze 11 is. Ik zou gewoon op jacht gaan naar een vriendinnetje.

 

Hallo Tim_03 :)

Het is absoluut niet verstandig. Het is incest en je bent veel verder in de ontwikkeling.

-TheMightySlayer <3

Je kunt bijv kijken op een datingssite voor jongeren en kijken of er een meisje in de buurt is met dezelfde interesses als jij, waarmee je het kunt doen. 

Badge

Je vraagt het niet en zoekt een vriend of een vriendin. Maar je doet het niet met je zusje ze is veel te jong en jullie zijn familie. Dat is niet gezond en ook nog eens verboden.

Reputatie 7
Badge +5

Is incest

Badge

NIET GEWOON NIET vat dit niet verkeerd op maar het is echt niet slim om met je zusje te vrijen. je kan ervoor de bak in gaan, en trouwens vrijen met iemand van jouw leeftijd is veel leuker dan met je zusje. bij een meisje van 16 is alles wat groter.

Badge

Je moet aftrekken in je kamer

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 9

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Letten jullie op forumregel 9:

het vragen om, of het geven van tips met betrekking tot illegale activiteiten is niet toegestaan.

Seks met kinderen onder de 12 jaar is altijd strafbaar

groetjes, Mariska

heyy:)

Ik zou dit echt afraden, het is jou zusje en je familie zal echt geen respect hebben voor jou.  stel je voor je komt thuis en je jongste dochter komt naar jou en zegt x heeft zijn plasser in mijn spleetje gedaan. ik zou echt een vriendin zoeken ipv je zusje

groetjess:))

Reputatie 2
Badge +2

heyy

niet het beste is het niet doen het is vies dom en ook nog eens verboden net zo als iemand vermoorden of verkrachten

 

kuzz

Reageer