seks met stiefzus

  • 16 February 2022
  • 10 reacties
  • 1257 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 99 reacties

Dag jongens en meisjes

 

Ik heb sex met mijn vriendin zij is 14 jaar en ik 15 jaar en wij wil alleen bij 

Wij zijn 4 jaar bij elkaar zij is ook mijn stiefzus.

Maar ons ouders wet niet dat sex heb.

Daar doe als niet thuis zijn (als aan werk zijn) 

Dus elke woensdag avond..…

 

Groet van Kim en Rik


10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja en wat wil je hiermee zeggen?

Reputatie 4
Badge +3

Ja en wat wil je hiermee zeggen?

Heb jij ervaring daar mee

Reputatie 7
Badge +19

Nee

Reputatie 4
Badge +3

Nee

Ook geen vriend?

Reputatie 7
Badge +19

Nee ik heb wel crush en het is wederzijds alleen dat is jammer genoeg op dit forum: ( (Julian12 zie mijn topics)

Reputatie 4
Badge +3

Nee ik heb wel crush en het is wederzijds alleen dat is jammer genoeg op dit forum: ( (Julian12 zie mijn topics)

Ook is ook mooi?

Reputatie 7
Badge +19

Ja en nee ja het is mijn eerste echte liefde nee ik kan hem dus niet ontmoeten

Verstandig is anders, maar we houden je natuurlijk niet tegen. Ik zou je aan willen raden om een andere vriendin te zoeken want het gaat vrijwel altijd mis als familie en liefde in elkaar overlopen. Daarnaast zal de buitenwereld ook een bepaalde mening hebben over jullie relatie, als het uitkomt.

Ook al is het nog zo opwindend, probeer naar een alternatieve optie te zoeken. :)

Reputatie 4
Badge +3

Ja en nee ja het is mijn eerste echte liefde nee ik kan hem dus niet ontmoeten

Oké

Reputatie 4
Badge +3

Verstandig is anders, maar we houden je natuurlijk niet tegen. Ik zou je aan willen raden om een andere vriendin te zoeken want het gaat vrijwel altijd mis als familie en liefde in elkaar overlopen. Daarnaast zal de buitenwereld ook een bepaalde mening hebben over jullie relatie, als het uitkomt.

Ook al is het nog zo opwindend, probeer naar een alternatieve optie te zoeken. :)

Ja maar ik vind haar wel de liefde meisje die ik ken.

Maar wij moeten samen goed of hebben....,

Bedankt voor het briegt

Groet Rik en kim

Reageer