Vraag

seks met mijn zusje, is dit normaal

  • 22 June 2023
  • 9 reacties
  • 4210 Bekeken

Badge

Uhm ik ga het over hebben van een jaar terug van een gebeurtenis tussen mij en mijn zusje op dit moment was ik 15 en mijn zusje 13 mijn zusje liep gewoon in haar onderbroek rond maar ik denk niet dat ze wist dat ze een spleet had in haar onderbroek had en ik wist al dat dat haar poenanie was

 ik die 15 was vond dat best wel opwindend en we waren alleen thuis en nou mijn zusje was een beetje druk maar toen kwamen we in een klein gevecht want ze wou me kamer niet uit

en zij had niet zo een strakke onderbroek haar onderbroek zat een beetje los en toen zakte die naar beneden en toen zag ik haar poenanie en ze eens beschaamd mijn kamer uit naar haar kamer

ik deed alsof er niks gebeurd was en begon een potje call of duty te spelen en nog gene 5 minuten later komt ze mijn kamer weer binnen en zegt tegen mij ik wil je iets vragen

ik zeg oké vraag maar

ze zij nu jij mijn poenanie heb gezien is het ook eerlijk als ik jouw lul mag zien

dus ik zeg zo ben je wel goed in je hoofd

en toen ik mijn zin af maakte trok ze broek naar beneden en zij omg die is zo groot en ze ging aan mijn lul zitten. Toen hebben we seks gehad, en toen  stopte we

en mijn vraag aan jullie is is dit een beetje normaal.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6:

 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan. 

 


9 reacties

Eerlijk antwoord… nee natuurlijk is dit niet normaal! Je hoort geen seks te hebben met je zusje… Maar goed ik vind sommige stukjes in je verhaal ook niet helemaal kloppen, want je zegt dat je haar vagina kon zien terwijl ze een onderbroek aanhad? En jij geeft aan niks te willen en toch liet je haar pijpen? 

Jij wilde weten weten of dit normaal was, ik denk zelf dat je dit ook best al wel weet, ik vind het iig verre van normaal

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TikTak,

 

Eerlijk antwoord… nee natuurlijk is dit niet normaal! Je hoort geen seks te hebben met je zusje…

 

daar ben ik het volledig met je mee eens

 

 Maar goed ik vind sommige stukjes in je verhaal ook niet helemaal kloppen, want je zegt dat je haar vagina kon zien terwijl ze een onderbroek aanhad?

 

ik denk dat TS bedoelt dat je net zoals je 'de vorm van’ een piemel in een onderbroek kan ‘zien’, ook een vagina een beetje kan zien, ze noemen dat ook wel eens een ‘cameltoe’ , zie https://nl.wikihow.com/Cameltoe-voorkomen en https://nl.wikipedia.org/wiki/Kamelenteen

 

En jij geeft aan niks te willen

 

hij zei idd ‘ben je wel goed in je hoofd’

 

en toch liet je haar pijpen? 

 

dat klopt ook, want ze deed het (bijna) voordat hij er erg in had: ‘toen ik mijn zin af maakte trok ze broek naar beneden en zij omg die is zo groot en toen begon ze er op te zuigen’

Ik denk dat hij er geil van werd /misschien er soort van in 'shock’ door was en er daardoor niks meer tegen deed, wat natuurlijk niet handig/verstandig is

 

Jij wilde weten weten of dit normaal was, ik denk zelf dat je dit ook best al wel weet, ik vind het iig verre van normaal

mee eens

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik sluit mij aan bij @TikTak   en ook @MickeyMouse . Eerlijk gezegd, ik snap niet dat je al vraagt of zoiets normaal is, want nee dat is het niet. En ik snap ook niet dat je het zo ver laat komen. e had die vraag vòòr die tijd al moeten stellen en beantwoorden met nee.  Ik heb een pleegzusje en ik moet daar al niet aan denken om iets wat er op lijkt te doen. Hoe ik ook van haar hou, maar dat is een ander soort houden van !  Dat is een hele dikke red line !  En dan je eigen zus…..En wat betekent dit later voor jullie ? Je blijft dit voor de rest van je leven bij je houden, nee sorry, ik kan het niet normaal vinden. Zelfs helemaal verkeerd, maar dat is mijn mening.  Ik lees dit vaker, seks met zus of broer hier op het forum en ik begrijp echt helemaal niet dat mensen dat doen en dan vragen wat anderen er van vinden. Dat zegt al genoeg.

Reputatie 7
Badge +17

Ja, wat denk je zelf? Natuurlijk is dat niet normaal.

Ik lees dit vaker, seks met zus of broer hier op het forum en ik begrijp echt helemaal niet dat mensen dat doen en dan vragen wat anderen er van vinden. Dat zegt al genoeg.

Eens. Ik snap dit soort vragen ook niet.

Reputatie 7
Badge +9

Of het normaal is.... huh, hoeveel kinderen ken jij die seks hebben gehad met hun broer of zus?

Volgens mij antwoord dat jou vraag of dat normaal is.

Naja, de laatste tijd begin ik me dat wel af te vragen op dit forum. Rechts en links hebben er mensen seks met hun stiefzus, stiefbroer, en nu ook dus net hun echte zus / broer. En dan zijn er ook nog mensen die het willen normaliseren. Het is heel ongezond en word niet geacepteerd en het kan ook levens verpesten. Zegt dat niet genoeg?

Maar eff serieus, waarom had je haar niet jou kamer uitgeduwd en je ouders opgebeld toen ze jou broek naar beneden trok? Als dat mijn zusje was, ik sluit mijn kamer op alsof de rellen van de avondklok voor de deur staat. Nooit meer doen dus. Maar dat had je denk ik al opgepikt van die anderen hierboven.

Reputatie 7
Badge +17

Naja, de laatste tijd begin ik me dat wel af te vragen op dit forum. Rechts en links hebben er mensen seks met hun stiefzus, stiefbroer, en nu ook dus net hun echte zus / broer. En dan zijn er ook nog mensen die het willen normaliseren. Het is heel ongezond en word niet geacepteerd en het kan ook levens verpesten. Zegt dat niet genoeg?

@benebird Ik denk dat daar ook veel getroll tussen zit, maar ja, dat mogen we niet zeggen want we moeten alles hier serieus nemen. Ik laat de meeste van die topics maar gewoon links liggen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ja tuurlijk, maar ik heb al 2 waarschuwingen daardoor🫣 Dus ik neem alles razend serieus hoor!

Ik reageer er maar op alsof ik liegen niet ken. Want dat zouden ze ook noooiit doen...

Badge

Omg nee dat is niet normaal ik zou er niet aan denken dat ik dat met m’n broer zou doen sorry maar ew het is je ZUSJE dat doe je niet ik ben het ermee eens wat de andere zeiden. 

Badge

Ja dit is heel erg normaal

Als je dat fijn vind moet je dat doen. 

Reageer