Vraag

schuldgevoel aangepraat

  • 31 January 2022
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

heyy, ik ben er net achtergekomen dat ik corona heb met 2 positieve sneltesten en ik heb een zus die is nu helemaal boos op mij en ik voelde me al schuldig maar nu nog meer en ze wil niet meer met me praten en knuffelen als ik per ongeluk niet goed in mijn elleboog hoest gaat ze schreeuwen hoe ik het wel moet doen en we hadden afgesproken als iemand uit ons gezin corona zou krijgen dan is het niet de schuld van die gene en nu doet ze alsnog zo ik voel me zo verdrietig en ik weet ook niet wat ik ermee moet doen hebben jullie tips????????????


8 reacties

Aahw dat is heel onredelijk want daar kun je echt helemaal niks aan doen !  Misschien kun je dat tegen dr zeggen en laat je gevoel ook maar zien, huilen en boos mag best een keer. Jij bent onschuldig en  het had haar ook kunne gebeuren !

Sterkte en ik hoop dat het gauw weer beter word tussen jullie !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

ik zou je eerst nog bij de GGD laten testen, die zelftesten zijn niet volledig betrouwbaar. Pas dan kan je echt zeggen of je corona hebt of niet. Als je zus zo vervelend doet en je hebt afgesproken niet iemand de schuld te geven dan zou ik haar daarop aanspreken en als dat niet werkt met je ouders of iemand anders uit het gezin.

Reputatie 7
Badge +19

dank ik zal het proberen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoe is dit afgelopen? want daar kun jij toch niks aan doen?  Ik hoop dat het weer goed is ?

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

uiteindelijk heeft zij als tweede corona gekregen en toen wilde ze wel weer met me aan tafel zitten:grinning:

happy end

 

kiss me:kissing_heart:

@wilhelmavemela  gelukkig maar ! Fijn zo :kissing_heart:

Lieve groetje Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

uiteindelijk heeft zij als tweede corona gekregen en toen wilde ze wel weer met me aan tafel zitten:grinning:

happy end

 

kiss me:kissing_heart:

Dus nu weer alles peace en love ? 

Kiss u 😚 

Grtz liefs Julian XXX

Reputatie 3
Badge

Hoi, het is echt niet jou schuld dat je corona hebt, je zus is wss gewoon ook verdrietig omdat zijzelf nu ook niks kan. Dat snap ik ook. Maar dit is sws niet jouw schuld.

Reageer