School werk

  • 28 November 2021
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Badge +1

Hey, 

gisteren had ik het idee om een keer naar een andere stad te gaan voor een dagje weg. Mijn ouders vonden dat wel oké en lieten het aan mij over om te bepalen waar je naar toe zouden gaan. Later gingen ze zeggen dat het weer heel vreselijk is en het misschien niet zo’n goed idee was. Ik vond dat wel zo’n smoesje omdat ze geen zin hadden.  Later ging mijn moeder op magister kijken om mij ergens mee bezig te houden. Ze ging kijken of ik binnenkort een toets had. Even later zag ze bij het huiswerk van maandag staan dat ik Engels moest leren. Maar ik heb pas over 3 weken die toets. Het Engels leren is alleen vrijwillig om het een beetje te leren alvast. Mijn moeder vond van niet en zei dat ik ze allemaal voor vandaag moest kennen anders mocht ik niet mee voor dat Dagje weg. Ik vind het echt oneerlijk dat ik al die stof al moet weten voor de toets over 3 weken. Want ze komt hier echt heel onverwachts mee. Wat zouden jullie doen in deze situatie..

groeten..


1 reactie

Hey!

Ze zouden je niet moeten kunnen dwingen het te doen als het door school niet eens verplicht is. Dit kan je nogmaals proberen uit te leggen maar ik vrees dat het niet werkt. Sommige ouders zijn nou eenmaal streng. De enige die gaat over wat je voor school moet doen zijn je docenten zelf!

Groetjes Lucas 

Reageer