Scheidings vragenlijst


Reputatie 4
Badge +5

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel?

2: Hoe vaak zie je je vader?

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen?

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar?

5: Wat weet je er nog van?

6: Praat je erover met familieleden?

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin?

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten?

10: Hoe gaat het nu?

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst!

Liefs,

Daniël


14 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Ik vul m zelf wel als eerst in:

1: Bij mijn moeder

2: 1 keer in de 2 weken (behalve in de vakanties)

3: Ja, ik heb 1 stiefbroer en 1 stiefzus

4: 2 jaar geleden

5: Ik weet nog wel dat mijn ouders het gewoon rustig zeiden dat ze uit elkaar gingen

6: Nee, niet zoveel behalve met mijn moeder

7: Ja, best wel vaak

8: Ja, mijn vader kreeg al snel een nieuwe vriendin en gingen al snel samenwonen. In februari dit jaar zijn ze getrouwd.

9: Muziek luisteren en liedjes schrijven

10: Iets beter

 

 

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel? Mijn moeder

2: Hoe vaak zie je je vader?  Hij woont in het buitenland, in de kerstvakantie heb ik hem voor het laatst gezien, daarvoor iets van anderhalf jaar niet. Geen idee wanneer ik hem weer zie.

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? Nee

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? Bijna 2 jaar

5: Wat weet je er nog van? Eigenlijk hebben ze het me nooit echt verteld. We woonden eerst met z’n allen in het buitenland maar mijn moeder wou terug naar Nederland met mij en m’n zusjes. Maar mijn vader wou niet terug, nou toen zijn wij uiteindelijk wel gegaan en m’n vader niet.

6: Praat je erover met familieleden? Nee

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? Niet echt meer. Maar vroeger was dit wel m’n grootste angst (ouders uit elkaar gaan)

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? Mijn moeder had een tijdje terug een vriend, maar nu niet meer.

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? In het begin ging ik heel veel YouTube filmpjes kijken voor afleiding.

10: Hoe gaat het nu? Wat de scheiding betreft wel oké 

 

There you go,

groetjess,

I-N

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel? Moeder en stiefvader

2: Hoe vaak zie je je vader? Om het weekend

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? 2 stiefzussen (17 en 19)

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? 14 á 15 jaar geleden

5: Wat weet je er nog van? Niks, ik weet niet beter

6: Praat je erover met familieleden? Niet echt, bij m’n vader is het min of meer in de ban gedaan en bij m’n moeder weinig

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? Nee

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? Zowel moeder als vader nieuwe partner, mijn moeder is hertrouwd

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? Niks. Ik heb het amper meegemaakt

10: Hoe gaat het nu? Prima, ze hadden een paar jaar geleden een rechtszaak maar kunnen nu voor de praktische zaken prima overweg.

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst!

Liefs,

Daniël

 

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel? Mijn moeder

2: Hoe vaak zie je je vader? Niet op bepaalde keren, ik zie hem meestal 1 keer per maand, soms meer. 

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? Nee

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? 10 jaar geleden

5: Wat weet je er nog van? Het was een heel erg ellendige tijd, en mijn vaders mentale toestand zorgde ervoor dta hij agressief tegenover mij en mijn moeder was. Het was dus een akelige situatie waar we gelukkig nu van af zijn. 

6: Praat je erover met familieleden? Ja

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? Nee niet echt, het is wat ik gewend ben. 

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? Nee op moment allebei vrijgezel. 

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? Nu doe ik er niks mee, maar vroeger ging ik er juist over praten om het een plekje te geven. 

10: Hoe gaat het nu? Hartstikke goed

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst! Tuurlijk! :) 

Liefs,

Daniël

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel? Mijn moeder

2: Hoe vaak zie je je vader? Een paar keer in de week

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? Nope

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? 5 jaar

5: Wat weet je er nog van? Te persoonlijk

6: Praat je erover met familieleden? Nee

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? Ja

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? Nee

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? Met school bezig zijn en mafe dingen doen zoals een hele bak ijs eten en daarvoor een warme tosti

10: Hoe gaat het nu? Goed

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst!

Liefs,

Daniël

 

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel?; Mijn moeder

2: Hoe vaak zie je je vader?; Nooit, ik heb ruzie met hem en men moeder heeft ook ruzie met hem

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen?; 2 stiefzussen

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar?;13/14 Jaar terug

5: Wat weet je er nog van?;Niks, toen was ik net geboren

6: Praat je erover met familieleden?; Nee

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?; Nee

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin?; Mijn moeder een nieuwe vriend en men vader toen ik hem voor het laatst zag een vriendin

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten?; Niks, ik wil alleen mijn vader vergeten

10: Hoe gaat het nu?; Goed

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst!

Liefs,

Daniël

 

Badge

A

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel?papa&stiefmama

2: Hoe vaak zie je je vader?12 dagen op de 14

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen?ja, 2 stiefzussen

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar?3 jaar geleden

5: Wat weet je er nog van?nee, enkel de ruzies

6: Praat je erover met familieleden? ja, vooral stieffamilie 

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?heel vaak

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? beide iemand nieuws 

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten?muziek luisteren& schrijven

10: Hoe gaat het nu? niet echt goed..

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst!

Liefs,

Daniël

Badge

1: Bij wie woon je momenteel?
Mijn vader en moeder

2: Hoe vaak zie je je vader?

5 dagen in de twee weken

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen?

nee

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar?

10jaar (toen ik 3 was)

5: Wat weet je er nog van?

dat mijn vader en moeder aan het ruziën waren in de keuken

6: Praat je erover met familieleden?

nee

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?

ja

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin?

Mij vader heeft er ongeveer 4 gehad maar dat is ook weer door ruzie allemaal uitgegaan

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten?

niks ik heb er slaapproblemen van gekregen 

10: Hoe gaat het nu?

Niet slecht maar op sommige momenten niet goed

1: Bij wie woon je momenteel?

Bij beide ouders, elke week wissel ik zegmaar van huis

2: Hoe vaak zie je je vader?

Elke week 

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen?

Ja, een stiefbroertje van 1,5 jaar jonger en een stiefzusje van 2,5 jaar jonger

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar?

1,5 jaar geleden

5: Wat weet je er nog van?

Veel ruzies, maar dat was al heel lang zo. De scheiding zelf ging redelijk snel, mn moeder was snel verhuisd.

6: Praat je erover met familieleden?

Mn ouders, vooral mn moeder, vraagt/vroeg er wel eens naar, maar ik heb meestal geen zin om er over te praten. 2 tantes wouden ook wel met me praten, maar alleen als ik dat zelf ook wou.

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?

Niet supervaak, in sommige periodes wel

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin?

Mn moeder heeft al heel lang een vriend, ik ken hem nu iets eer dan een jaar. mijn vader heeft een vriendin sinds bijna een jaar, maar ik heb haar nog niet ontmoet.

Badge

1: Bij wie woon je momenteel? Bij mijn moeder

2: Hoe vaak zie je je vader? De ene week van vrijdag avond op zaterdag middag, de andere week van vrijdag geïnd tot zondag avond (muv de vakanties)

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? Een half zusje van m’n moeder en stiefvader

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? Toen ik 2 jaar oud was

5: Wat weet je er nog van? Dat ze erna nog heel veel ruzies hebben gehad in mijn bijzijn.. en nu nogsteeds

6: Praat je erover met familieleden? Nee, dit ligt gevoelig voor mij

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? Enkel over de ruzies die eruit zijn voortgekomen

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? Mijn vader helaas niet meer, mijn moeder is getrouwd met een man die ik helemaal niet mag

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? Muziek luisteren, lezen en gedichten erover schrijven

10: Hoe gaat het nu? Niet heel goed haha.

 

1: Bij wie woon je momenteel? mijn moeder

2: Hoe vaak zie je je vader? sowieso elke zaterdag, de ene wat langer dan de ander, ook vaak op zondag, ook wel redelijk vaak op vrijdagavond en en ook wel soms op andere momenten want mij vader woont heel dicht bij mij en mijn moeder dus ik kan er gewoon naartoe lopen en dan ben ik daar in 1 á 2 minuten

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? nee, wel gehad maar nu niet meer

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? toen ik 3 jaar was

5: Wat weet je er nog van? niks want toen was ik nog te klein om daar echt dingen van te onthouden

6: Praat je erover met familieleden? ja, met familie wel eens, maar niet met anderen

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? nee, want ik ben het gewoon gewend geraakt

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? nee

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? niks want ik ben er gewoon aan gewend geraakt

10: Hoe gaat het nu? goed

 

Reputatie 2
Badge

1: Bij wie woon je momenteel? moeder

2: Hoe vaak zie je je vader? om de 2 weken een weeknd

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? stiefzus(21, mn moeder ging met mn vader toen hij al een dochter had van ex-vriendin) stiefbroertje, van 4/5/6  jaar ikweenie, nog nooit gezien, opeens laat mn vader een foto zien "jullie hebben en nieuw broertje he", van huidige vriendin

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? nooit getrouwd, mn moeder was verloofd met een andere guy maar brak de verloving voor mn vader, ongeveer 9 jaar samen geweest

5: Wat weet je er nog van? ruzies in de keuken et de deur dicht, verder niet veel gemerkt. 

6: Praat je erover met familieleden? met mn moeder praat ik wel. met mn vader niet, heb geen erg goeie band. daarom heb ik zelf ook een paar keer ruzie met hem gekregen "je moeder spoelt jullie hersen over het verleden, ze zegt allemaal slechte dingen over mij, jullie zien mij als een clows etc" nu doen we inmiddels alweer alsof er niks aan de hand is.

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?nee ik snap heel goed wrm mn moeder mn vader heeft gelaten

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin?vader is paar keer vreemd gegaan, heeft nu inmiddels een vriendin met een zoontje(nog nooit gezien) heeft me nooit verteld we zijn erachter gekomen.

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten?ik schrijf in mn dagboekk

10: Hoe gaat het nu?prima

Reputatie 3
Badge +1

Bij wie woon je momenteel? Papa

2: Hoe vaak zie je je vader? Elke dag

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen? Ja 2 half broers 1 half broertje

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar? Ik was toen 1,5 jaar ben nu 15 reken zelf maar uit

5: Wat weet je er nog van? Niks

6: Praat je erover met familieleden? Bijna niet

7: Denk je nog vaak na over de scheiding? Nee

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin? Moeder zie ik nooit meer me vader nee heeft hij niet

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten? Leuke dingen doen

10: Hoe gaat het nu? Wel oke

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal,

Hieronder even een vragenlijst voor iedereen die gescheiden ouders heeft. Je hoeft hem niet in te vullen als je dat te persoonlijk vindt

1: Bij wie woon je momenteel?oma

2: Hoe vaak zie je je vader?bijna nooit

3: Heb je stiefbroer(s) of stiefzussen?nee

4: Hoeveel jaar geleden gingen je ouders uit elkaar?idk

5: Wat weet je er nog van?niks

6: Praat je erover met familieleden?nee

7: Denk je nog vaak na over de scheiding?ja

8: Heeft je moeder of vader een andere vriend/vriendin?nee mijn vader niet mijn moeder idk

9: Wat doe je om de scheiding te vergeten?niks

10: Hoe gaat het nu?slecht

Alvast bedankt voor het invullen van de lijst!

Liefs,

Daniël

 

Reageer