Hallo allemaal,
K ben een meisje van 12…
Mijn ouders zijn afgelopen week definitief gescheiden,
Dit was een vechtscheiding..
Heeft 1 van jullie dit ook meegemaakt?
En heb je nog tips?
En hoe was dat dan?
Alvast bedankt.
Hallo allemaal,
K ben een meisje van 12…
En heb je nog tips?
En hoe was dat dan?
Alvast bedankt.
Hey! Mijn naam is Bo en ik wil je graag advies geven :)
Mijn ouders zijn nog wel bij elkaar en daar ben ik super blij om. Natuurlijk gebeuren er wel andere dingen die ik stom vind enzo. Mijn tip is om in dat geval gewoon iets leuks te gaan doen. In mijn geval is dat afspreken met vrienden. Nu kan dat niet door de lockdown maar bellen kan natuurlijk altijd!
Dit is natuurlijk heel erg rot voor je en ik zit niet in dezelfde situatie en kan dus moeilijk meer advies geven. Maak je niet druk en denk positief… alles komt goed !!
Groetjesss,
Bo (je grote bro :)
Hey! Mijn naam is Bo en ik wil je graag advies geven :)
Mijn ouders zijn nog wel bij elkaar en daar ben ik super blij om. Natuurlijk gebeuren er wel andere dingen die ik stom vind enzo. Mijn tip is om in dat geval gewoon iets leuks te gaan doen. In mijn geval is dat afspreken met vrienden. Nu kan dat niet door de lockdown maar bellen kan natuurlijk altijd!
Dit is natuurlijk heel erg rot voor je en ik zit niet in dezelfde situatie en kan dus moeilijk meer advies geven. Maak je niet druk en denk positief… alles komt goed !!
Groetjesss,
Bo (je grote bro :)
Hey,
Dank je wel wat je zo snel kon reageren..
Ik ben blij dat jou ouders wel bij elkaar zijn..
Soms is het wel moeilijk om positief te zijn maar dat Ga Ik zeker proberen.
Meestal denk ik aan mijn vader als ik in bed lig.
Mijn vader mag nooit meer bij het huis komen alleen op afspraak..
Ik zou hem 31 december naar mijn vader gaan maar ik wil niet omdat hij huiselijk geweld heeft gedaan bij mijn moeder.
Ik wil hem zien maar ook weer niet..
Hallo allemaal,
K ben een meisje van 12…
En heb je nog tips?
En hoe was dat dan?
Alvast bedankt.
Heyyy. Helaas heb ik precies hetzelfde meegemaakt mijn ouders zijn nu net 10 dagen uit elkaar en ik voel me er niet fijn bij. En als ik naar me vader moet (waar ik nu ben) voel ik mij een gevangenen in me eigen huis en dat vind ik niet echt fijn. Mijn vriendinnen op school proberen me te steunen maar het lukt niet. Hopelijk loopt het goed af. Voor jou en mij :)
En als ik naar me vader moet (waar ik nu ben) voel ik mij een gevangenen in me eigen huis en dat vind ik niet echt fijn.
Hoe oud ben je? Wellicht kan je dit met je moeder bespreken opdat je ouders een regeling kunnen treffen waarbij je bij je moeder woont. Mochten ze daar niet uitkomen dan kan een kinderrechter beslissen.
Vanaf 12 jaar mag je je mening kenbaar maken bij de (kinder)rechter. Dat kan door middel van een gesprek (zonder ouders) of een brief. Hij/zij beslist vervolgens of hij/zij daar in meegaat of niet. Als je het goed onderbouwt, maak je zeker een kans.
Je kan het in ieder geval proberen, want dat je je een gevangene voelt, wil niemand. Succes!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.