Skip to main content

Hallo allemaal,

Voor een schoolproject doen wij een onderzoek over de invloed van een scheiding op kinderen. Wij hebben een aantal vragen, die jullie misschien zouden kunnen beantwoorden.  Wat vinden jullie fijn aan de kindertelefoon en wat vinden jullie dat er nog meer kan worden gedaan  (door bijv;  overheid of jeugdzorg) om kinderen die een scheiding door maken te helpen? Wij vinden het namelijk heel belangrijk, dat kinderen hier beter bij geholpen worden. Hopelijk kunnen jullie meehelpen!

We horen het graag!

Hallo De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Je hebt al dat andere topic. Het lijkt mij niet persè benodigd om 2 topics aan te maken. En jezelf doxxen op dat andere topic was ook niet zo handig gezien anonimiteit op het forum erg belangrijk is (te belangrijk soms maar goed, dat is mijn mening).

-TheMightySlayer <3 

hoi, @TheMightySlayer 

dit begrijpen we , we kunnen ons eerste bericht waarin we onszelf doxxen niet verwijderen. :(        hierdoor hebben we ons bericht nog een keer geplaatst waarin we onszelf niet doxxen. als je misschien een idee hebt hoe wij het eerste bericht kunnen verwijderen, dan horen we het graag. wij willen namelijk met ons schoolproject kinderen helpen, die op dit moment slachtoffer zijn van de scheiding van hun ouders

<3

Ik denk dat dit topic er is in plaats van dat andere gezien de reacties daar van o.a. Ellen dus die andere gaat wss weg en deze is dan de topic 😉

Dan moet je even dat topic rapporteren met het verzoek om het topic te verwijderen.

Hoi ik had een reactie gestuurd maar is niet geplaatst 🤔 ik wou on topic zeggen dat ik vind dat kinderen waar de ouders ruzie van maken dat die dat ergens mogen melden en dat er dan een mediator komt om de ouders te helpen. En ook vooral om dat kind dan tegen die nare ruzies te beschermen. Want dat gaat soms heel ver. Heb ik gezien bij een meisje uit mijn klas. Gelukkig was de klas er voor haar. Maar kinderen zouden ergens heen moeten kunnen en dan hulp krijgen. Ook als ouders dat niet willen. 

Grtz liefs Julian X

Reageer