Vraag

schaam me voor me moeder

  • 28 May 2019
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallootjes, Ik zit dus op dansen en de les een keer uitgevallen in de vakantie omdat niemand kwam, mij maakt het niet zoveel jammer maar ja kan niet anders. vervolgens valt het vandaag dus weer zeg maar uit en ik vertelde het aan mijn moeder. Ze werd meteen heel erg boos. ze zei dingen als hoezo dan en wanneer word dat ingehaald. en ik snapte haar totaal niet. ze bleef maar vragen wanneer dat werd ingehaald en ik had geen idee natuurlijk. En ik weet dat ze op mijn school nooit lessen inhalen maar toch moest ik het vragen. Maar ik wou dat niet omdat ik weet dat het gwn niet kan en ik ben niet zo´n persoon die daar moeilijk over doet. Dus mijn moeder ging zelf een mail schrijven. maar ik vind het echt niet leuk ze bemoeit zich altijd overal mee en verpest het altijd voor me. en als ik er over begin dan heeft ze geen idee wat ik bedoel en word ze heel erg boos.

Wat moet ik doen? of hoe moet ik er mee omgaan

1 reactie

Hey!

Ik snap dat je dat lastig vindt. Aan de ene kant wil jij het gewoon op jouw manier doen, aan de andere kant probeert je moeder ervoor te zorgen dat alles toch zeker wel geregeld is.

Als je moeder nu eenmaal nogal overbezorgd is op dat vlak zul je daar helaas niet zoveel aan kunnen veranderen. Je zou er wel op een rustig moment tegen haar eens over kunnen beginnen, en zeggen dat je het niet fijn vidt dat ze jou nooit echt verantwoordelijkheid geeft. Vertel haar dat je dit best vervelend en gênant vindt en vraag haar of ze er een beetje op zou willen letten.

Groetjes
Lot

Reageer