Vraag

schaam me

  • 21 May 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo als je me vorige topic heb gelezen ben je dus achter gekomen dat me moslim ouders er achter zijn gekomen dat ik tampons gebruik en dat zeg maar niet want ze denken dat me maagdenvlies nu gescheurd is enzo maar dat was dus gister avond en nu durf ik niet me kamer uit ik ging in de ochtend er maar 1 keer uit om eten te pakken en verder niks mijn vader doet gewoon normaal maar ik weet niet van me moeder zij gaat helemaal niet normaal doen ik weet niet wat ik moet doen ik schaam me zo erg volgens weet me broer ook het maar ik durf zegmaar hun gezicht enzo niet te zien 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je zou toch echt een keer je kamer uit moeten. Dus of dat nou nu, vanavond of morgen is maakt denk niet veel verschil.

Heyy

 

Je moet inderdaad vroeg of laat je kamer weer uit of dus of dat nu of vanavond is veel verschil zal het niet maken. Het kan ook gewoon zijn dat je moeder normaal reageert!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniempje_09726173, 

 

Nou kijk, jij moet dus sowieso een keer jouw slaapkamer uit dus; gewoon doen als jij dat wilt en over dat jij tampons gebruikt, daar is toch helemaal niks mis mee? Jij bent gewoon ongesteld dus jij mag dat gewoon gebruiken, dat doet jouw moeder toch ook? En jouw maagdenvlies is volgens mij niet gescheurd, als jij daar niks voelt. Jouw vader doet gewoon normaal toch? Dan kan jij het er gewoon even met hem over hebben, dat jij bang bent. Wat maakt het jouw broer en moeder nou uit wat jij gebruikt? Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! Veel succes!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 3
Badge

je moet er toch uit je kamer dus kan je net zo goed nu gaan toch?

Reageer