Skip to main content
Vraag

Samen te baden met mijn neef

• August 29, 2025
  • 11 reacties
  • 682 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Familie komt geregeld bij ons logeren. het is dan altijd super gezellig en dan komt het wel eens voor dat mijn neef en ik of mijn nicht en ik samen douchen. dus toen mijn neef en mijn tante van het weekend kwamen logeren deden we dat dus ook. nou voor mijn tante een heel drama. hoe we het in onze kop haalden om nog samen te baden. ik en mijn neef begrepen het probleem niet.we waren samen opgegroeid en toen we klein waren kwam het ook wel eens voor. achteraf zeiden onze moeders dat ze onze leeftijd een probleem vonden. (hij is 14). Wat vinden jullie?

11 reacties

• August 30, 2025

@MaanMannetje  Tsja met je nicht kan ik wel begrijpen. Tenzij jullie beide weten dat jullie niks bij elkaar doen. En met je neef zou in principe wel kunnen, vind ik.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 30, 2025

Ik snap jullie moeders wel.  

Fijn dat jullie als kinderen nergens gevoelens bij hadden maar als je 14 bent is dat echt anders. Dan vliegen je hormonen alle kanten op en kun je elkaar ineens heel interessant gaan vinden.  Ook als het je neef is en ook als dat niet zo was toen jullie 5 waren.  Want uiteindelijk ben jij dan gewoon een naakt meisje en hij een jongen van 14 en hij is je neef, maar ben jij ook 13?14?15? en is hij ook een naakte jongen.   

Je kunt 100x zeggen dat het je tien jaar geleden niks deed maar toen was je geen puber.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 30, 2025

Hoe oud ben jij dan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 30, 2025

Ik ben 13 jaar Ik weet niet waar haar gezeur vandaan kwam En als kind gingen we ook samen naar bad En ja we keken ook naar elkaars  klokkenspel 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 31, 2025

@ZigsDieZigsIs de hoofd persoon is geen meisje maar een jongen dus zoude 2 jongens nog kunnen dan zou met zijn nichtje niet kunnen. 

@MaanMannetje Maar denk dat jullie ouders de leeftijd van jullie niet meer vinden kunnen om samen te douche maar heb je aan je moeder gevraagd waarom ze er een probleem van maakt 

• September 1, 2025

Ergens snap ik wel waarom jullie moeders er een probleem van maken, zeker jij met je nicht, maar met je neef moet gewoon kunnen toch.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 1, 2025

Wat een gedoe om niks. Het was onschuldig en leuk en nu is het blijkbaar enormous problematisch. En zelfs al was het niet onschuldig, wat dan nog? Het is niet dat jullie zwanger kunnen worden of zo.

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Heyy maanmannetje

Ik snap de mening van jullie moeders het is niet de meest normale zaak maar als jullie er geen probleem mee hebben en niks geks doen moet het kunnen vind ik

Groet myla

• September 6, 2025

@MaanMannetje  Hoe zit het dan met slapen. Liggen jullie op dezelfde kamer en liggen jullie dan in hetzelfde bed. En kleden jullie je dan gewoon om waar de ander bij is?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 8, 2025

Dat er een probleem van wordt gemaakt als jij samen met je nicht onder de douche stapt vindt ik niet zo gek. Opzich is het natuurlijk niks seksueels, en juist heel goed als je dat ook niet zo ziet, maar toch gaan dit soort dingen vaak genoeg wel mis. Hormonen kunnen gekke dingen met je doen, dus dan is het voor beide moeders niet echt een geruststellende gedachte als hun tieners zich samen naakt opsluiten in de badkamer. 

Maar met je neef snap ik ook echt niet wat daar het probleem van is. Het is ook als je 14 bent heel normaal om elkaar als jongens naakt te zien en samen te douchen. Als je op een sport zit doe je dat waarschijnlijk gewoon elke week. En als broers/neven is het ook helemaal niet gek om elkaar ook zonder kleren te zien.  

Het enige wat ik me nog een beetje voor kan stellen is dat het zou gaan om een verschil in leeftijd wat jullie moeders te groot vinden. We weten dat hij 14 is maar niet hoe oud jij zelf bent. Ook dan vindt ik niet dat dat een probleem zou moeten zijn. Ook als jij 12 of 18 bent is dat niet zo'n groot verschil dat dat om wat voor reden dan ook erg zou zijn. In algemene kleedruimtes of bij een urinoir zien mannen en jongens van allerlei leeftijden ook gewoon elkaars piemels en dan is er ook niks aan de hand.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

Kan toch gewoon