Skip to main content
Vraag

samen met broertje op kamer

• October 11, 2025
  • 5 reacties
  • 392 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik slaap samen met broertje op kamer 

hij is 9 jaar 

Wij doen wel van alles samen (geen seks).

Maar hij ligt nog wel samen in 1 bed naar stoeien met kaar…

Niet meer slapen in 1 bed.

Wat vind jij daar van?

En doe jou dat ook?

Of als 2 zusje?

Ik zo eigen slaapkamer wil maar huis is klein of  familie te groot, wij zijn met 9 thuis 😉

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Ik snap je helemaal, ik deel ook een kamer met m’n zusje en soms is het best gezellig, maar soms wil ik ook gewoon m’n eigen ruimte. We liggen niet meer samen in 1 bed, maar we stoeien of lachen soms nog wel ff voor het slapen. Ik zou ook graag een eigen kamer willen, maar ja… Kan nie altijd.

Wellicht kan je afspraken maken met je broertje. Zeg maar, ik heb tussen die en die tijd gwn ff de kamer alleen. Doe ik ook met m’n zusje.

xx liefs Wolf 🐺

• October 12, 2025

@Niek12  Voorheen sliep mn broertje ook bij mij in bed (allebei naakt) wij doen ook niks samen, maar dat was alleen als het ‘‘s nachts aan het onweren was. Nu ik al maanden overal pijn in mn lichaam heb slaapt hij elke avond bij mij in bed. Ik kreun dan van de pijn als m’n vader me in bed legt. M’n broertje masseert me dan waar ik pijn heb dat vind ik heel lief van hem. 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

Ik heb een oudere broer van 20  we doe wel vaker leuke dingen samen en soms liegen even samen in bed of soms in bad  ook als ik naakt ben maar  meestal toples maar hij doet  niet hij er aan zitten maar gewoon knijden dat kan hij super goed. En we samen met ouders op vakantie gaan dan slaapen samen  is dit gek of kan dit niet 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

Dus geduert meer dat samen slapen 

En niet gek hoe met familie om gaat...

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

Nee ik slaap niet met broers of zussen, heb mn eigen kamer :D 

XXX Yusa