Saai leven

  • 24 December 2019
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey guys!

 

K heb dus een 'probleem’, en vroeg me af of anderen dit ook hadden, aangezien er toch geen oplossing is haha. 

 

Ok, ik heb dus een best saai leven. Ik zit nog op de middelbare, maar hoop later niet een standaard baan te krijgen, of fulltime-reizen of een flexibele baan. Ik voel me best opgesloten in mn woonplaats, heb ook best saaie ouders die niet veel (met ons) doen, dus is t best saai. Ik heb wel genoeg vrienden, ben gelukkig heel sociaal aangelegd, maar dat is ook niet alles helaas. Ik wil gewoon een totaal ander leven dan wat mijn woonplaats en omgeving me nu opleggen, en heb het daardoor best saai. Niets aan te doen, gewoon wachten…

Dussss, hebben jullie dit ook? let me know :)


4 reacties

Hallo jongenn :)

Mijn leven is ook vrij saai en doordat mijn leven vrij saai is zit ik eigenlijk ook vooral op het forum, meer dan andere mensen die ook nog andere activiteiten hebben. Mijn leven bestaat uit school, leren, Youtube, Insta, gamen en het forum nu vooral. Ik vindt mijn leven nu prima, een actief leven is ook niet alles, ik zit liever lekker saai op het forum dan dat ik me moet uitputten door mee te doen aan een voetbalwedstrijd om eerlijk te zijn. Je kan bijvoorbeeld op een sportvereniging gaan (wel in contrast met mijn vorige statement maar dat is mijn persoonlijke mening) om het wat minder saai te hebben in je leven. Je kan ook proberen nieuwe activiteiten te doen die je nog nooit eerder hebt gedaan.

-Dr8gon99

Hoi

 

Zoals Dr8gon99 voorstelde, zou je een hobby kunnen opnemen. Dat kan gaan van een sport tot het beoefenen van een muziekinstrument. Wie weet kan je tijdens de zomer met de sportvereniging op kamp, of speel je met het muziekinstrument vroeg of laat voor concerten op verplaatsing. 

 

Als je in een buurt zou wonen die vrij afgelegen ligt van verenigingen en organisaties, lijkt het me nuttig om tijd en energie te investeren in je talenkennis. Hoe beter je talenkennis, hoe boeiender het reizen zal worden. Zo zou het bijvoorbeeld interessant kunnen zijn om op een reis naar Japan met de lokale bevolking te kunnen spreken, of zou je op een reis door Zweden vlot de weg kunnen vragen. 

 

Groetjes

Kenshin

Kenshin, ik ben niet de TS maar je hebt wel mij op een gedachte gebracht door mogelijk een nieuwe taal te gaan proberen te leren.

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

Hoi

 

Zoals Dr8gon99 voorstelde, zou je een hobby kunnen opnemen. Dat kan gaan van een sport tot het beoefenen van een muziekinstrument. Wie weet kan je tijdens de zomer met de sportvereniging op kamp, of speel je met het muziekinstrument vroeg of laat voor concerten op verplaatsing. 

 

Als je in een buurt zou wonen die vrij afgelegen ligt van verenigingen en organisaties, lijkt het me nuttig om tijd en energie te investeren in je talenkennis. Hoe beter je talenkennis, hoe boeiender het reizen zal worden. Zo zou het bijvoorbeeld interessant kunnen zijn om op een reis naar Japan met de lokale bevolking te kunnen spreken, of zou je op een reis door Zweden vlot de weg kunnen vragen. 

 

Groetjes

Kenshin

Goed idee! Een beetje wat dragon had; opzich ben ik best tevreden met dit ‘saaie’ leven, alleen hoop het later anders te doen, en was puur geinterreseerd of anderen dit ook hadden. Maar dat maakt het idee niet minder leuk, danku

Reageer