ruzies tussen mij en mijn ouders

  • 21 July 2020
  • 0 reacties
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik wou graag iets kwijt wat mij echt heel dwars zit en ik mijn vriend en vriendinnen niet allemaal mee wil lastig vallen. Hopelijk willen jullie lezen en reageren met tips of iets anders.

Laaste tijd heb ik veel ruzies thuis, tussen mij en mijn moeder ook wel eens met mijn vader maar dat ligt wat ingewikkelder.  Sinds komt heb ik een maand verkering met mijn vriend. Ik mag graag bij hem zijn en hij bij mij. Hij maakt mij echt gelukkig. Nu is het probeel dat mijn moeder mij tegen houd om met hem aftespreken omdat we volgens haar te hard van stapel lopen we hebben bijna 2 maand en we zien elkaar 2 misschien 3 keer in de week. Nu hebben wij allebei vakantie en hij maar 3 week omdat hij bouwvak vakantie heeft nu wil graag wat vaker met hem afspreken omdat hij straks weer aan werk moet en ik druk bezig moet met school. Ik ben 17 jaar en zie bij leeftijdsgenoten dat veel anders gaat. Ook doet mijn moeder er moeilijk over als weer eens met mijn vriendin wil afspreken haar heb al weken niet gezien omdat mijn moeder dit niet wil omdat ze vind dat ik het al druk genoeg heb. Ik mis mijn vriendin heel erg en elke keer als ik der over begin dat ik naar haar toe wil of naar mijn vriend krijg ik er ruzie over thuis. En word ik in een klein hoekje gedreven en zegt mijn moeder dat ik niet achter haar sta dit doet mij veel verdriet. Als met mijn vader er over begin snapt hij niet wat mijn moeder mee bezig is hij geeft mijn moeder wel gelijk maar mij ook en zegt tegen mij dat hij er ook klaar mee is en dat niemand rekeing houd met hem zelf mijn vader dus. Ik vind het heel moeilijk om aan te horen dat mijn vader klaar met mijn moeder is maar door gaat om ons. En zegt hij dat hij soms met angsten naar huis gaat van het werk omdat hij niet weet wat voor zweer hij aantreft in huis. Mijn moeder is in dit geval de meeste boosdoener in huis en zijn ik en mijn vader de duppe van. Ik raak in de stress van alles en mijn vader houd zich op de achtergrond. Ik kan niet alles vertellen want dan word het een heel lang verhaal maar mijn vriend en vriendin zeggen dat ze denken dat mijn moeder mij maipuleert en mij geestelijk misshandelen om de manier hoe zei mij opvoed. Ik kan hier heel moeilijk mee omgaan en vraag mezelf af of ik in een depressie zit want dit speelt al bijna 4 jaar. Weten jullie wat ik moet doen. 

Liefs Abby

Alvast bedankt voor alles.


0 reacties

Geen reactie

Reageer