Vraag

Ruzie tussen ouders

  • 2 March 2024
  • 0 reacties
  • 23 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey, mijn ouders hebben de laatste tijd bijna elke dag ruzie en vandaag was het weer raak. Deze ochtend was het weer schreeuwen enzo maar ik heb het gevoel dat dit deze keer echt ver is gegaan. Mijn vader is nu naar zijn werk en ik moet vanmiddag met mijn moeder naar de sport toe maar ja die ruzie is niet opgelost dus ik zit nu in een huis waar de spanning nog steeds hangt als je snapt wat ik bedoel. Ik wilde net vragen of ik met mijn vriendinnen nog effe naar de stad kon want het is zo lekker weer, ontploft ze helemaal omdat we vanmiddag naar de sport moeten en ik heb mijn huiswerk nog niet af enzo. Ik was daar teleurgesteld over dus begint ze te schreeuwen dat ik dan maar van sport af moet want dat vindt ik niet leuk en vorige week was er allemaal stress rond mijn huiswerk en die is er nu niet dus ik mag wel compleet gestresst zijn als ik dat wil en zij mag dat niet en blablabla. Is dat normaal? Nu heeft ze ook gezegd dat ze wel lekker gaat scheiden met mijn vader en dat ze mij vanmiddag wel niet naar de sport brengt want ze heeft wel wat anders aan haar hoofd omdat ze een huis moet zoeken en mijn gezeik had ze nu effe geen zin in en vooral dat zit mij niet lekker. Kijk ik snap dat ze boos was en dat ze daarom gewoon alles maar in het rond schreeuwt maar wat moet ik er nu mee? Ik moet vanmiddag nog wel met haar en een vriendin in de auto naar sport en ik weet nu dat ze dit soort dingen in haar hoofd heeft maar moet ik dat nu serieus nemen of niet? En is het echt zo dat als er grote dingen gebeuren de kleine dingen er niet meer toe doen? Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden!!


0 reacties

Geen reactie

Reageer