Skip to main content

ruzie thuis

• July 3, 2025
  • 0 reacties
  • 22 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

heyy 

ik hat vandaag ruzie thuis met me ouderes want bij mij op school krijgen wij voor de zomervakantie en voor de kerst vakantie een doos met allemaal eten en ik hat die vandaag meegenomen naar huis maar ik was nog geen 2 seconden thuis en er was gelijk gezeur

ik zij gwoon hoi toen zijden hun hoi toen vroeg ik waar is me doos en het eerste wat er gezecht word is die mag niet mee naar boven terwel ik wist nog niet eens wat er aleemaal ik is want ik heb zoon stomme regel opeens dat ik geen eten mee naar boven mag omdat ik soms me papiertjes vergeet weg te gooien of me bakjes niet mee neem naar beneden mag ik dat niet meer echt facking irietand

en ja ik was echt boos omdat er werd niks gezegt over me certificaat die ik vandaag heb gehaald me eerste en ik was eigelijk wel een beetje trots op me zelf en dat ben ik nooit maar dat was ook van korte duur want toen ik thuis kwam wist ik wel weer dat ik het toch niet goed kan doen voor hun

en het aller stomste was dat ze dan onder het eten wel even moesten zegen van ¨en weeten julie wel dat cato vandaag een certificaat heeft gehaald voor der ves stage vandaag¨ (ves staat voor Veilige Eerste Stage ervaring) en dan denk ik van oh dan kan je het nu wel benoemen ja dat wilde ik even vertellen 

groetjes cato<3

*tekstopbouw aangepast door de Kindertelefoon voor leesbaarheid*

• July 4, 2025

Hallo,

Dat klinkt inderdaad best stom.

Helaas weet ik niet echt wat je ermee moet. Misschien even met hen praten of zo? Dat je het echt niet leuk vond hoe ze deden en dat je die regel niet snapt?

Groetjes!