Skip to main content
Vraag

Ruzie thuis.

  • 21 July 2024
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb een probleem dat ik het gevoel heb alsof mijn ouders vaker ruzie maken, ik vindt het heel vervelend dat ik niet weet wat ik moet doen.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dat zijn bijzonder lastige dingen, want je kan er niets aan doen.  Als het niet goed gaat tussen je ouders, dan kan je in heel giftige momenten terecht komen. Ik hoop voor je, dat ze zullen inzien, dat hun ruzies ook jou beinvloeden en de rest van jullie gezin als je nog broers of zussen hebt.

Sterkte

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Lastig zeg.. Misschien vind je het fijn om een keertje met de kindertelefoon te bellen of chatten hierover dat lijkt me wel goed voor je om te doen. Je kan hun iedere dag tussen 11 en 21 uur bereiken via https://www.kindertelefoon.nl/chat of via het nummer 0800-0432. Ik denk dat dat je wel kan helpen en de mensen bij de KT zijn heel lief en die kunnen goed met jouw kijken wat je nu het beste kan doen!

Sterkte! Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 6
Badge +3

Als je ouders vaker ruzie maken is dat helemaal niet fijn..

Ik zou zeggen zonder je af even, als je een broer of een zus hebt vraag om even mee te komen ofzo of luister even muziek. Probeer jezelf wat af te lijden. 

Sterkte! 

Liefs

Anoniem789 

Heyy, wat ik zou doen is om even af te wachten en als je bijvoorbeeld iets raars hoort dan zou ik met je moeder of vader praten en ik weet dat dat moeilijk kan zijn maar gewoon om even te checken of het niet de verkeerde kant op gaat snap je? Dat is wat ik zou doen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Reputatie 1
Badge

Allemaal heel erg bedankt! 

Reageer