Heyy Ik heb echt het gevoel dat mijn broer steeds meer geweldadig word mijn broer doet altijd boos tegen mijn ouders tijdens het avond eten gaat die naar zijn kamer hij is altijd boos en als die niet mag gamen word die boos En nu is die weer alles bij elkaar aan het schreeuwen omdat die niet mag gamen ik ben zo bang en morgen heb ik een proefwerk van mens en maatschappij en een SO van biologie en ik had nog niet echt tijd gehad om te oefenen want had het niet goed in mijn agenda gezet maar ja nu kan ik niet oefenen om dat hun ruzie hebben ik word er zo bang van heeft iemand tips?
Wat naar dat je je zo voelt!
Heb je er ooit al eens over gepraat?
Tijdens zo' n ruzie kan je misschien even naar buiten of naar je kamer. Wat rust opzoeken. Je ouders zijn volwassen en kunnen de situatie zelf hendelen, daar hoef jij niet tussen te staan.
Misschien een keertje met de Kindertelefoon bellen?
Ik hoop dat dit geholpen heeft!
Liefs Julie
HiI!
Wat vervelend zeg dat het er thuis zo aan toe gaat. Als ik het zo lees is je broer wat ouder dan jij, wellicht heeft het met de pubertijd te maken. Je kan hier over praten met je ouders dat je de situatie niet zo fijn vindt.
Wat betreft je toets, ik hoop dat het goed is gegaan. Heb je je cijfer al terug? Mocht het in de toekomst nog een keer voorkomen kan je dit ook met je mentor bespreken. Misschien is er een mogelijkheid om de toets bij een slecht cijfer te herkansen,
Succes
xoxoxo
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.