Skip to main content
Vraag

ruzie / paniek

  • June 22, 2026
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik ben 14 en had ruzie met mijn moeder tijdens het eten. Eerst ging het over een mes dat ik niet gebruikte, daarna over andere dingen. Ik had het gevoel dat ik steeds iets fout deed, ook als ik probeerde te luisteren. Uiteindelijk kreeg ik boven een paniekaanval. Ik weet niet goed of ik overdreven reageer of hoe ik hiermee om moet gaan. Wat vinden jullie?

1 reactie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Dara ,

Wat heftig zeg 😢  overdreven is het niet, het laat wel zien dat het iets met je deed. Kun je er met je moeder overpraten wat er bij je gebeurde? Je kunt dan zeggen wat het met je deed/ wat er bij jou gebeurde. Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet fijn is als er iets word gezegd wat niet klopt, dat is gewoon niet fijn. En ook dat kun je dan tegen haar zeggen.  ♥️ hopelijk heb je hier iets aan en je kun erover praten zodat het niet nog een keer gebeurd.

Liefs