Vraag

Ruzie ouders

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Nou dus we zijn gister avond thuis gekomen van vakantie en we hadden beloofd dat we de auto zouden uitzuigen want die was helemaal vies door de skies enzo, nou ik ging daar dus mee aan de slag vandaag met m’n zus en zusje en blijkbaar mocht ik een stuk niet stofzuigen mr had ik dat gedaan en me zus werd uit t niets helemaal boos van denk is na enzo en ik zei hou je bek alsof jij alles veel beter weet en toen ging ze heilig doen bij m’n ouders waardoor me ouders boos werden en zeiden deze week geen afspraken meer en toen zei ik godverdomme en toen zei ik misschien net iets te hard van ik haat jullie allemaal rn toen liep ik weg want ze gingen echt flippen en toen zei me zus ja ga mr lekker weg hier nou toen ben ik eerst door het bos gelopen en daarna naar t centrum waar ik een essence lip oil heb gejat uit woede (wel fijne trouwens) niet gesnapt yay! Mr ik was echt 2 uur weg en toen ben ik uit angst enzo toch maar weer naar huis gegaan rn nu hebben ze schermtijd ingeschakeld heel erg streng ik kan nu eigenlijk ook niet eens op me telefoon en ik kan ook geen apps meer verwijderen ofzo en ik heb nog tiktok enzoo gedownload en die kan nu niet vw worden (mag echt geen tiktok ze maken me dood) en ik kan er ook niet in door schermtijd enzo en nu ben ik tantoe boos dat ze schermtijd overdag en Snachts gaan doen en ik heb al geen vrijheid dus het voelt als een gevangenis.dus als ze in me telefoon komen ben ik dood. mrze hebben nog een hele week dus de kans is groot dat ze er achter komen.  dan krijg ik huisarrest en word mijn telefoon verkocht en n maand ingehouden


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

klinkt vervelend en als een onredelijke situatie tbh. Kan je niet met je ouders in gesprek gaan hierover? je kan ze rustig vertellen hoe het is gegaan en hoe je je nu voelt enzo. Misschien kunnen jullie dan andere afspraken maken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @gir7wh0needh3lp 

 

Graag in vervolg even rekening houden met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

 

Alvast bedankt en veel plezier verder op het forum!

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +17

Wel onredelijk van je ouders ja. Misschien helpt excuses aanbieden?

Ik heb ook zo vaak ruzie gehad met mn broer. Ik heb mezelf aangeleerd niet terug te gaan schelden als hij een k*topmerking maakt en het gewoon te negeren.

Reageer