Vraag

Ruzie met zusje

  • 15 June 2019
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Badge
Hey,

Vandaag gebeurde er weer iets ergs...
Ik stond samen met mn zusje in de badkamer, ik vroeg of ik bij het laatje mocht waar ze voor stond. Ze negeerde mij toen vroeg ik het nog een keer en zij zei heel dom "wat zeg je? Ik versta geen onbenuls" (haar woord als ze me boos wil maken). Toen vroeg ik of ze kon stoppen wat ik vond het nie leuk. Toen begon ze me te slaan en daarna te schoppen, ik werd boos dit keer was ik er klaar mee en kon me niet inhouden en sloeg met een plate hand tegen haar arm dit was de eerste keer dat ik haar had geslagen. Ze begon te huilen en mn vader vroeg wat er was ik legde mn verhaal uit en mn zusje zei dat dat nie waar was en zei dat ik haar uit scholde en haar schopte en dat ik haar had geslagen (dat was het enige dat wel waar was). Mn vader zei tegen mij dat ik niet moch slaan dat snapte ik ook, en ik zei dat mn zusje loog. Toen vroeg hij aan mn zusje of het waar was en ze zei alweer dat ik loog. Ik voelde me machteloos, elke keer wanneer ze dit deed het leek of mn zusje van 2,5 jaar jonger veel sterker was dat was niet zo ik kan echt hard slaan maar ik hou me in.

Ik vind het echt niet leuk dat ze elke keer liegt en mijn ouders mij niet kunnen vertrouwen. Ik voel me machteloos
Had ik niet moeten slaan of had ik anders moeten doen? Een normaal gesprek voeren met mn zusje gaat gwn niet.
Help me asjeblieft!

2 reacties

Badge
Hee,
ik zou als je zusje je uitscheld direct naar je ouders gaan voordat je slaat, ik had ook altijd dat mijn ouders mijn broertjes eerder geloofde en het werkt echt.

XXX
Badge
Thxxx voor je reactie

XXX

Reageer