Vraag

ruzie met ouders en broer

  • 7 March 2023
  • 0 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hey iedereen

 

Ik ben jax en ben 12 jaar oud. Maar ik heb een probleem. Het is dus namelijk zo dat je nog een grote broer heb ( ik noem hem even Q). Ik en Q verschillen veel van elkaar. Q heeft autisme en ik niet. Dat maakt het dus al vele malen moeilijker. Maar oké. Ik ben net in de brugklas en haal best goede cijfers op toetse en vakken. Maar wat er dus nu altijd gebeurd is : als ik een  6 heb voor wiskunde flippen mijn ouders uit en zeggen dan dat ik het veel beter had kunnen doen. Maar als mijn broer een 4 haalt voor wiskunde worden ze super trots op hem! En als ik er dan tegenin ga dat een 6 beter is dan een 4 worden ze kwaad en gaan ze schreeuwen en soms schelden. En Q lacht er dan alleen maar om en vindt het grappig dat ik het over me heen krijg geraasd. Dus had ik de vraag: weet iemand wat ik moet doen hiermee? Want ik ben eigenlijk best wel bang om het tegen mijn ouders te zeggen. Maar als ik het tegen mijn opa en oma zeg zijn ze teleurgesteld in mijn broer en trots op mij. Daar ben ik altijd wel blij om.  Ik hoop dat jullie iets van het verhaal snappen. Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit vreselijke dilemma.

 

Cya jax


0 reacties

Geen reactie

Reageer