Haii ik ben een meisje van 13 en ik word gek van me ouders.
elke keer is er gezeik over allerlei onderwerpen, zoals vandaag ik was alleen thuis omdat me ouders werken toen ze thuis kwamen rond 5 uur zat ik in de tuin op de hangstoel me moeder die vroeg paar keer aan mij via de keuken Hoezo ik de vaatwasser niet had opgeruimd, maar dat hoorde ik niet en wist ik niet, daarna Riep ze me om te helpen om de tafel op de dekken voor het avond eten, dat hoorde ik ook niet omdat ik in de tuin zat. Daarna schreeuwde ze me naam en zei op een normale toon ja? Ze schreeuwde naar mij omdat ze al 3x me naam riep en dat ze zei dat k het deed alsof ik het niet hoorde omdat ik geen oortjes in had daarna zei ik vervolgens dat ik het echt niet hoorde en dat het me spijt. (Ook al had ik nergens de schuld voor) wij hebben op de eettafel meestal een bloemetje of een versiering die legde ik beetje meg een boze gedrag weg aan de kant, toen ze zei niet doen want anders komen er krassen om de tafel terwijl er een doek over zit, toen zei ze hoezo ik altijd zo agressief word terwijl ik normaal iets aan je vroeg toen kwam ik voor mezelf op kwam ze denkt altijd dat ik terug praat maar dat is niet zo. Toen kwam me vader naar benden en bedreigden me met praat niet zo met je moeder anders sla ik je zo hard dat niemand me kan tegen houden. En toen ging hij weer naar boven, en kwam me moeder vragen of het gaat terwijl het allemaal door haar gebeurden omdat zij zo nodig altijd overdrijvend moet schreeuwen, mijn ouders hebben geen goeie band maar toch zijn ze altijd een team tegenover mij alsof ik de slechterik ben. Ik krijg nooit vrijheid ik mag nooit later dan 5 uur buiten zijn ik mag niet korte broeken, rokjes of jurken dragen. Omdat ze allemaal te kort zijn, ik mag ook niet met jongens appen of omgaan, ze denken dan gelijk dat ik een relatie met die jongen heb of dat ik iets anders met hem gaan doen, ik krijg ook nooit en nooit rust altijd wanneer ik in me kamer ben is er ook gezeik kom uit je kamer je zit heel de dag in je kamer verzorg je zelf je ziet er niet uit en alles en nog wat, het is ook hetzelfde met me school cijfers elke keer als ik een onvoldoende haal of een 7 of lager is er ook gezeik ze willen altijd dat ik een 8 of een 9 haal wat dus eigenlijk echt moeilijk is! En dan kom ik met een 8 thuis word er niks gezegd niet eens een compliment maar doen ze alsof ze hey niet zien. En het probleem is ik durf er met niemand erover te praten omdat ik dan bang word dat ze erachter komen en boos gaan wordne en slaan.
iemand paar tips?