Vraag

ruzie met ouders

  • 27 June 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

K heb wel ns ruzie met mn ouders(vooral mn moeder) en ze stuurt dan vaak appjes zoals: ik doe dit niet meer voor je en ik betaal dat niet meer. En dan een paar uur later is mn moeder weer poeslief voor me. Is dat normaal dat ze inneens zo doet? 


2 reacties

Badge

Hallo anoniem!

Als je in de puberteit zit, heb je vaker ruzie met je ouders, je hebt dan tijdens de ruzie echt haat aan hun. Dat snap ik want dat heb ik ook. Als je dan later terugdenkt moet je eigenlijk denken wat ze al die jaren voor je hebben gedaan en dat je zonder hen er niet zou zijn geweest . Het is normaal dat je moeder zo doet. Ze denkt dan in het begin: Waarom doe je nou zo. Maar ze blijft gewoon van je houden en ze wil het goed maken, dat si wat ouders doen.

Groetjes x en veel succes

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

K heb wel ns ruzie met mn ouders(vooral mn moeder) en ze stuurt dan vaak appjes zoals: ik doe dit niet meer voor je en ik betaal dat niet meer. En dan een paar uur later is mn moeder weer poeslief voor me. Is dat normaal dat ze inneens zo doet? 

Heyy

 

Ja dat heb ik ook.. Als iemand boos is zegt hij dingen die hij niet meent. Mijn ouders zeiden dat ze me van zangles af gingen halen enzo.. Waarschijnlijk meent ze dit niet en is ze gewoon heel erg boos en gefrustreerd. Het is dus niet raar ofzo! 
 

Groetjes van mij!! 

Reageer