ruzie met ouders

  • 29 March 2020
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb net hele heftige ruzie gehad met mn ouders. Mn vader is weg gegaan met de auto. Ik heb mn ouders geslagen en geschopt en dingen naar ze gegooid en andersom. Ik kan echt heel erg boos worden ok kleine dingen bij mn ouders. Ze zijn heel erg boos op me nu natuurlijk. Het is ongeveer 2 uur bezig geweest. Mn buurvrouw ging ook op de muur bonken door al het geschreeuw enzo en mn vader wou de politie bellen...


1 reactie

Hoi, 

dat klinkt erg naar.  Zelf herken ik het wel, ik werd vroeger ook altijd boos om de kleinste dingen. Schoenen die voor een deur stonden waar ik doorheen moest. Gebeurt het vaker? Zulke heftige ruzies of was dit de eerste keer? 

Probeer vooral zelf nu even rustig te worden, misschien helpt het om te reflecteren op waarom het net een beetje uit de hand gelopen is en hoe je dit de volgende keer beter aan kan pakken. 

En geloof me je ouders zijn misschien nu boos op je, maar vragen zich wss ook af waarom je zo boos bent geworden. Is er misschien een onderliggende reden of was het gwn spontaan even iets dat je zo erg irriteerde dat je er boos om werd, kan natuurlijk ook. 

:)

Reageer