hallo,
ik heb wel iedere dag ruzie met mijn ouders en het wordt steeds erger. ik heb vroeger best veel gelogen en daarom heb ik hun vertrouwen niet meer dat weet ik wel maar dat is hier het probleem niet. sinds ik in de “puberteit” (klinkt heel raar:)) zit gedragen mijn ouders zich heel afstandelijk en mijn moeder praat sindsdien (bijna) niet meer met mij, alleen als ze heel boos is dan schreeuwt ze nog of als we ons ergens moeten vertonen dan zijn we het “perfecte” gezinnetje. mijn vader praat wel nog tegen mij maar dat is vaak om de problemen aan te geven die mijn moeder weer heeft gezegd. mijn vader noemt me vaak een kutkind. ik huil avonden lang en voel me niet meer thuis. ook zegt mijn jongere zusje dat ik me kut gedraag, maar ik doe helemaal niet anders, dus vind zij me ook kut. ik heb meerdere keren geprobeerd weg te lopen maar dit werkt niet want dan worden ze alleen maar bozer. ik ben laatst zelf begonnen met snijden. aan mijn vriendinnen kan ik dit ook niet vertellen omdat ze denken dat het allemaal een grapje is. ik weet niet meer wat ik moet doen, iemand help?!?