Vraag

Ruzie met ouders

  • 1 December 2018
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb heftige ruzie met mijn ouders. Ze waren een week op vakantie naar curacao en toen besloot ik een feest te geven in de studio van mijn moeder. De buren wisten dat ze weg was en ze hadden haar daarom een bericht gestuurd dat er iemand in haar studio was. Ik haf eerder die week gezegd dag ik een feest had bij iemand anders, wat dus niet waar is.. Toen ze me belde om te vragen of ik er was zei ik dat ik er jiet was, maar uiteindelijk kwam mijn broer langs om te kijken en zei tegen mijn moeder dat ik er wel was. Ze is nu heel boos op me en ze vertrouwt me niet meer. Ik ben heel bang voor wat ze gaat doen en zeggen. Mijn vader is ook woedend. Toen ze me belde werd ze heel boos en toen ik iets wilde zeggen zei ze datvik mijn bek moest houden. Ik snap dat ze boos is en ik wil het ook graag goedmaken met mijn ouders, maar ik weet niet hoe. Weet iemand hoe ik het goed kan maken en hun vertrouwen terug kan krijgen?!?

alvast vedankt!

1 reactie

Hey!

Het is niet verstandig geweest om hierover te liegen tegen je ouders en ik denk dat je dit zelf ondertussen wel door hebt.
De reactie van je ouders is ook heel begrijpelijk, aangezien ze je op deze manier niet kunnen vertrouwen.
Het is wel goed dat je beseft dat dit fout was en dat je graag terug vertrouwd wil worden.
Ik denk dat je het beste kan beginnen met je oprechte excuses aan te bieden en vooral te tonen dat je het echt wel meent.
Verder ken ik jouw ouders niet zo goed, misschien geven ze je straf, misschien ook niet, indien wel zet je hier dan voor in. Probeer hoe dan ook hier uit te leren en in de toekomst geen dergelijke dingen meer te doen, ik denk dat deze ruzie dan na een tijd ook wel zal overwaaien.

groetjes
Lot

Reageer