Ruzie met moeder. Wat kan ik doen?

  • 22 January 2023
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 2 reacties

Hey, ik woon alleen met mijn moeder, want ik heb al een tijdje geen contact met mijn vader.

Sinds dat mijn ouders zijn gescheiden ben ik vaak boos, heb ik last van woede en paniek aanvallen. Maar ik had dat best wel onder controle de laatste tijd. Tot nu. Ik heb elke avond ruzie met mijn moeder over van alles en nog wat. Ze heeft vandaag gezegd dat ze me uit huis wil en dat ze me daarom morgen ochtend voor een week naar mijn oma brengt. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Elke keer na onze ruzie voel ik me zo slecht. Ik weet dat het heel normaal is voor mijn leeftijd om ruzie te hebben met je ouders, veel vrienden van mij hebben dat ook. Maar toch voelt het anders.

Weet iemand wat ik kan doen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

erover praten. Met je moeder of met iemand anders die je vertrouwd zoals je mentor, vertrouwenspersoon op school, een vriend of vriendin of bijvoorbeeld je oma waar je naartoe gaat.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat @jaivy  zegt , en je kan ook bellen met de kindertelefoon om het eens uit te leggen wat je voelt. Kan geen kwaad !  Vaak helpt het al als je over iets praat en je gevoel kwijt kunt. Het even op een rijtje zet. Succes !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

erover praten. Met je moeder of met iemand anders die je vertrouwd zoals je mentor, vertrouwenspersoon op school, een vriend of vriendin of bijvoorbeeld je oma waar je naartoe gaat.

Dankjewel voor je reactie<3 Van mijn moeder moet ik naar een psycholoog om te praten. Dat vind ik wel fijn opzich

Reputatie 1
Badge

Hoi wat @jaivy  zegt , en je kan ook bellen met de kindertelefoon om het eens uit te leggen wat je voelt. Kan geen kwaad !  Vaak helpt het al als je over iets praat en je gevoel kwijt kunt. Het even op een rijtje zet. Succes !

Groetjes liefs Julian X

Dankjewel voor je reactie Xx 

Reputatie 7
Badge +19

oke, als jij dat ook een fijn idee vindt is dat zeker iets om te overwegen :)

Reageer