hoi,
Ik heb wel eens ruzie met mn moeder en dat vind ik echt vervelend hoort dit bij de puberteit of ligt het aan mij. En hebben jullie ook wel eens ruzie thuis?
groetjes<33
hoi,
Ik heb wel eens ruzie met mn moeder en dat vind ik echt vervelend hoort dit bij de puberteit of ligt het aan mij. En hebben jullie ook wel eens ruzie thuis?
groetjes<33
Hoii, zou je misschien eens iets duidelijker kunnen beschrijven hoe deze ruzies gaan en waarover?
Hey,
Of het normaal is en het door de puberteit komt, ligt er denk ik aan hoe erg de ruzies zijn. Mijn moeder heeft autisme en ik heb ook heel vaak ruzie met haar...
mn moeder vind me brutaal, en ik vind het eigenlijk wel meevallen en dan gaat ze zeuren dat ik mn brooddoos nog niet heb opgeruimd en dan pakt ze mn telefoon af (ik zit nu stiekem achter een laptop) en ze denkt bijv ook dat ik niet goed huiswerk leer als een keer een 5.4 haal.
Tja, dat heb ik ook vaak, is niet heel erg maar wel vervelend. Een tip die ik ervoor heb gekregen is: doe alsof zij gelijk heeft. Is moeilijk, maar je voorkomt veel ruzies
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.