Skip to main content

Ik heb al een tijdje ruzie met mijn moeder ze word telkens boos op me

omdat ik volgens haar alles verkeerd doe ik moet toegeven ik ben geen engeltje want kom soms 10 min te laat en communicatie is niet mijn sterkste punt maar vandaag was het erger dan normaal mijn moeder is Van Zuid Amerika en heeft haar temperamenten vandaag kwam ik telaat thuis en kreeg ik ruzie normaal gaat het wel weet gewoon over maar nu trok ze me aan me haar en nam me mee naar boven om toe te kijken hoe ze alle spullen in me kamet om gooide en alles wat me dierbaar was brak ik wil graag weggaan maar durf het niet iemand tips??

Het is niet oke dat jou moeder je pijn doet en je spullen sloopt. Het is een goed idee om het met iemand te bespreken zodat je moeder niet nog eens zulke dingen doet. Dat kan bijvoorbeeld met je mentor, familielid, docent, vriend/vriendin, etc.


Hoi Nicole.

 

Jou moeder hoort niet jouw spullen kapot te maken en hoort je al helemaal geen pijn te doen! Het is zoals Jaivy ook al zegt misschien prettig om hier met iemand over te praten zoals metje mentor, een familielid, docent of een goede vriend/vriendin. Je kan ook (anoniem) met de kindertelefoon chatten en bellen.

 

Groetjes van mij!


-Onnodige quote verwijderd-


Reageer