Ruzie met mijn broertje

  • 6 March 2023
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi Allemaal,

Ik ben Anoniempje023. Ik ben 12 jaar en ik wil iets vertellen over mijn thuis situatie. Ik heb altijd  ruzie met mijn broertje (8). Vandaag had ik weer een ruzie met mijn broertje want hij ging op me gezicht schoppen. Daarna zij ik tegen hem “hoezo doe je dat X”? Daarna begon hij te lachen. En toen begon hij me uitschelden. Daarna wou ik hem slaan daarom ging hij naar hem ze kamer rennend.

Toen heb hem geslagen. Daarna begon hij te huilen. Toen kwam me vader. Me vader zei tegen me broertje:”Wat is er gebeurt met je X”? Hij zei:

“Anoniempje023 ging me slaan😭” Toen zei me vader:”Anoniempje023 waarom ging je X slaan?” Ik zei tegen mij vader: ”Maar papa hij deed ook”. Toen kwam me moeder. Me moeder was boos op mij omdat ik dat deed. Ze ging schreeuwen. En ze zei ook dat ze niet meer moeder van mij is. Ik zei: “Maar X deed ook”! Ze zei niks. Nu praat ze niet met mij. Ik weet nu niet En ik moet in mijn kamer blijven. Wat moet ik doen, hebben jullie tips?

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

hoi, 

goh, wat vervelend! het is eigenlijk de bedoeling dat er niet geslagen mag worden thuis… door zowel je broertje, als jou niet.

maar ik kan me zo ook wel weer voorstellen, dat, als je een ruzie hebt met je broertje, je je dan niet kan inhouden…. 

ik denk… ( maar ik ben natuurlijk ook geen ouder, dus als ik me even inbeeld dat ik in de schoenen van jou ouders zou staan) dat jou ouders (metname) boos op jou werden omdat jij de oudste bent. je broertje is (nog maar) acht, jij bent al 12, ik denk dat de meeste ouders zouden denken; dat jij wel de verstandigste bent. 

 

ik zou, als ik jou was, als jij en je ouders het allebei hebben laten bezinken, ze vertellen wat er gebeurt is, zoals je hier ook deed. wij kunnen (helaas) niet zoveel veranderen aan jou situatie nu thuis. 

 

mij_Niet_gezien

Hi,

Dit was een grap voor een vriend

~Anoniempje023

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quotes verwijderd-

Goed dat je het eerlijk zegt… maar onthoud wel goed ;dit forum is niet voor grapjes. 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer