Skip to main content
Vraag

ruzie met me ouders en me zus en dat ze niet meer vertrouwen

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi,,

De laatste tijd heb ik veel ruzie met mijn Ouders en mijn zus. En oke, Ik weet dat ik geen geld had mogen stelen van hun en Ik wil het ook echt veranderen, maar. De laatste tijd heb ik gewoon zelf heel vaak ruzie, dat ik gewoon. Geen zin meer heb Om thuis te zijn Omdat gewoon zoveel ruzie oplevert. Ik wil graag gewoon meer controle in mijn lijf en ook. Meer vertrouwen mijn zus, We gaan Volgende week. op vakantie, Maar ik heb daar echt geen zin in. Het is ook allemaal mijn fout. Ik heb nooit mogen liegen tegen hun en nooit zo erg mogen uitvallen.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey hey ​@Nnnnnnienke,

Het is heel zwaar wat je doormaakt en het is begrijpelijk dat je je nu zo voelt. Het is belangrijk dat je weet dat jij en je broertje recht hebben op veiligheid en respect, en dat wat je beschrijft niet normaal is. Omdat je vader jullie bedreigt en je bang bent voor zijn reacties, is het heel belangrijk om hulp te zoeken. Praat met iemand die je vertrouwt, zoals een docent, mentor, schoolmaatschappelijk werker of een familielid. Je kunt ook contact opnemen met Veilig Thuis (0800-2000) voor advies en ondersteuning. Probeer een veilige plek te vinden waar jij en je broertje naartoe kunnen als het thuis te moeilijk wordt. Onthoud dat het niet jouw schuld is en dat je het recht hebt om je veilig te voelen. Je hoeft dit niet alleen te doen, er zijn mensen die je willen helpen.

xx liefs Wolf 🐺