ruzie met gezin

  • 19 May 2024
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, k heb effe hulp nodig.

Ik heb net ruzie gehad met ouders en broer en broertje.

Ik zat buiten op een bank. Broertje en broer zaten hele tijd vervelende dingen over me te zeggen. Dus ik liep naar mijn kamer. Mijn vader zei dat ik beneden moet komen en dat deed ik. Ik ging weer buiten zitten. Mijn ouders waren nog steeds binnen. Begon het gezeur weer hoor. Ik wilde naar binnen maar mijn ouders zeiden dat ik naar buiten moest en dat we een gesprek zouden hebben. Dus ik vertel wat ik voel en wat er aan de hand is en mijn moeder zegt: broertje en broer zeg maar sorry en dan is het opgelost. Maar het is helemaal niet opgelost! Het begint elke keer weer! Ik voel me heel onbegrepen en mijn ouders luisteren gewoon niet. Ik ben er echt klaar mee! Ik ben trouwens het enige meisje behalve mijn moeder en dat voel ik zeker.…

Groetjes van mij


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Dat is onrecht voor jou! Misschien als je het opschrijft. Net als je nu hebt gedaan. En dan wat uitgebreider je gevoel er in zetten. Dat het je echt pijn doet en dat een sorry soms gewoon niet genoeg is. Laat die brief eerst aan je moeder lezen. Ik denk dat zij haar dochter het eerst zal begrijpen, zeker als je dit goed omschreven hebt. Probeer eens! 🙂

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Ze weet niet dat ik op kindertelefoon zit

Reputatie 7
Badge +14

Hey, dat hoeft ze ook niet te weten toch? Zet je gevoelens gewoon in een docx, print het verhaal uit en laat haar lezen of lees het voor. Dat je hier advies vroeg hoeft er niet bij te staan hoor :) succes! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Dank je voor je advies tover!!

Reputatie 7
Badge +14

Graag gedaan hoor! Succes! Ik hoop dat het je lukt! 

Reageer