Vraag

ruzie met broer

  • 14 August 2021
  • 8 reacties
  • 136 Bekeken

Badge

Hallo Allemaal

Ik heb al 6 weken grote ruzie met mijn broer.

Omdat ik 6 weken geleden graffiti gespoten had op de voorgevel van ons huis en mijn broer daar de schuld van kreeg mijn ouders zijn razend op hem terwijl hij niks heeft gedaan.Hij heeft al 6 weken huisarrest zonder telefoon. Maar als ik het zeg heb ik waarschijnlijk straf en nog veel meer omdat ik gelogen heb en men broer der voor heb laten opdraaien. Wat moet ik doen ik ben echt dom geweest??

 


8 reacties

Ik denk dat je dan toch beter de schuld op je kan nemen, want je gebruikt je broer nu min of meer. Beetje lullig om hem 6 weken zonder telefoon thuis te laten zitten terwijl hij niks heeft gedaan, niet?

De straf die jij krijgt zal je dan even moeten incasseren, maar het zou je sieren als je je broer helpt (en je verontschuldigt voor de straf die hij al heeft ‘uitgezeten’).

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Allemaal

Ik heb al 6 weken grote ruzie met mijn broer.

Omdat ik 6 weken geleden graffiti gespoten had op de voorgevel van ons huis en mijn broer daar de schuld van kreeg mijn ouders zijn razend op hem terwijl hij niks heeft gedaan.Hij heeft al 6 weken huisarrest zonder telefoon. Maar als ik het zeg heb ik waarschijnlijk straf en nog veel meer omdat ik gelogen heb en men broer der voor heb laten opdraaien. Wat moet ik doen ik ben echt dom geweest??

 

Dat is niet heel slim. Misschien kun je het op een tactisch moment doen want anders gaat je broer je een keer -Onnodige quotes verwijderd- karma geven alleen als je het nu pas opbiechr gaat hij dat nog steeds doen want ja hij zit al zes weken thuis

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Allemaal

Ik heb al 6 weken grote ruzie met mijn broer.

Omdat ik 6 weken geleden graffiti gespoten had op de voorgevel van ons huis en mijn broer daar de schuld van kreeg mijn ouders zijn razend op hem terwijl hij niks heeft gedaan.Hij heeft al 6 weken huisarrest zonder telefoon. Maar als ik het zeg heb ik waarschijnlijk straf en nog veel meer omdat ik gelogen heb en men broer der voor heb laten opdraaien. Wat moet ik doen ik ben echt dom geweest??

 

Lijkt me wel lastig voor jou ik zeg je eerlijk in zo'n moment van stress zou ik hetzelfde hebben gedaan. Mijn ouders werden heel boos als je moest nablijven toen heb ik iemand anders de schuldd gegeven we mochten beide gwn gaan alleen die vriend was toen echt heel boos ik vond het ook echt stom van mezelf maar ja iedereen maakt fouten ik zou het gwn zeggen ik heb het niet gezegd alleen niemand kreeg straf dus dat was een beetje anders

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Allemaal

Ik heb al 6 weken grote ruzie met mijn broer.

Omdat ik 6 weken geleden graffiti gespoten had op de voorgevel van ons huis en mijn broer daar de schuld van kreeg mijn ouders zijn razend op hem terwijl hij niks heeft gedaan.Hij heeft al 6 weken huisarrest zonder telefoon. Maar als ik het zeg heb ik waarschijnlijk straf en nog veel meer omdat ik gelogen heb en men broer der voor heb laten opdraaien. Wat moet ik doen ik ben echt dom geweest??

 

Denk trouwens dat je jezelf minder schuldig voelt als je het zegt. 

Heyy

 

Ik denk ook dat je het best toch eerlijk kan zijn en de schuld op je moet nemen. Het is natuurlijk niet echt aardig en goed dat je broer nu straf krijgt voor een daad die jij hebt verricht en als je je even inbeeld in hoe je broer zich nu zal voelen zal je denk ik wel snappen dat hij een beetje een boos gevoel heeft.

Het zal misschien ook wel een opluchting voor jezelf zijn om eerlijk te wezen.

 

Zoek een goed moment uit waarop je met je ouders / broer kan praten.. Als je dat eng vind kan je desnoods een berichtje sturen waarin je alles eerlijk uitlegt. De kans dat je straf krijgt is dan natuurlijk vrij groot want wat je hebt gedaan is niet zo goed, maar daar moet je dan even mee leven. Ook is een verontschuldiging voor je broer wel op zijn plek:wink:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +2

@123anoniem  dat snapt hij zelf wel wij zijn hier om te helpen!!

Reputatie 3
Badge +2

@123anoniem  dat snapt hij zelf wel wij zijn hier om te helpen!!

Srry hoor ik help hem ook als je kijkt naar eerdere reacties

Badge

Mensen ik ben een meisje

Reageer