hey mensen daar ben ik weer
zoals ik in het vorige bericht schreef struggle ik met zelfbeschadeging ik weet gwn niet wat ik moet doen ik denk elke dag aan zelfmoord en dat de wereld beter af is zonder mij. ik zie mezelf als een last ik ga ook niet meer naar buiten ik heb niet eens de energie om naar school te gaan en thuis zijn is ook geen optie me moeder zit heel de dag te schreeuwen tegen mij en zegt dat ik lui ben.ik kan het gwn niet. ik eet niet eens meer. ik herriner me niet eens wat ik als laatst had gegeten. mijn vader is ook niet beeld is ook beter zo hij mishandelde me. schopte en slaat me ,trok me bij me haren en spuugde op me dagelijks kon het gwn niet meer en ja jongens gebruiken me maar voor 1 ding me lichaam krijg dagelijks opmerken naar me hoofd gegooid van oude mannen en jongens en ben ook meerdere keren aangerand. mannen / jongens hebben me zo vaak bedreigd met verkrachting terwijl ik ben 14 hoe kan je dat zeggen tegen een 14e jarige zonder schaamte?
ik zit momenteel in de 3de toen ik in de 2de zat heb ik nogal fucked up dingen gedaan. ik was verslaafd aan sigaretten roken en alcohol dronken, ik blowde ook regelmatig ook me jongens waar ik achteraf echt spijt van heb. ik was ook opgepakt voor winkeldiefstal een tijdje geleden wat echt super dom van me is ik had laatst gesolliciteerd bij de action en ik was ook aangenomen maar een week later werd ik gebeld en gaven ze aan dat ze me niet konden aannemen vanwege mijn winkeldiefstal maar ja het leven gaat door he
ik wordt online en op school gepest ze noemen me "barcode hoer'’ vanwege mijn littekens ze hebben me niet eens een reden om me te pesten ze vinden het gwn leuk maar ja school doet nooit wat dus heeft toch geen nut om het te vertellen.
ik moest me hart echt ergens luchten, tot morgen <3
xoxo