Skip to main content
Vraag

Redbull meenemen, maar mn ouders weten niet dat ik dat drink

• July 22, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen ik ben 14 en op vakantie in Noorwegen hier hebben ze dus andere soorten redbull die ze niet in Nederland hebben ik wil er dus een paar meenemen maar mn ouders weten niet dat ik dat drink dus ik moet het verstoppen. In principe kan ik het in een tas doen, maar die zit in de dakkoffer dus daar kan ik het niet meteen in stoppen. Weet iemand waar en hoe ik het moet kopen en in eerste instantie verstoppen  ( ik post het op dit subform omdat ik hier waarschijnlijk  het snelste en de meeste reacties krijg )

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Anonymously 21! Slim dat je vooruit plant 😄 Als je die speciale Red Bulls uit Noorwegen mee wilt nemen zonder dat je ouders het merken, kun je dit doen: koop ze in een supermarkt of tankstation als je even de kans hebt om alleen of met een broer/zus/vriend weg te gaan. Neem dan een rugzak of boodschappentas mee waarin je ze direct kunt stoppen. Als je die tas tijdelijk niet bij je hebt of niet bij de dakkoffer kunt, kun je ze eerst tijdelijk verstoppen in bijvoorbeeld een jaszak, toilettas (goed gewikkeld in een handdoek of kledingstuk), of ergens tussen je kleding in je koffer. Let op dat ze niet in direct zonlicht liggen of ergens waar het warm is (want: plofblikjes 😬). Zodra je weer bij de dakkoffer kunt, stop je ze daar veilig in je eigen tas tussen je spullen. En als je ze mee naar Nederland neemt, hou er rekening mee dat je ze goed inpakt tegen stoten. Veel plezier met je geheime Red Bull-verzameling en geniet van Noorwegen! 🧃

xx liefs Wolf 🐺