Skip to main content
Vraag

Rare gewoontes van huisdieren :))

• February 10, 2026
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8

Heyy,

Ben wel benieuwd, hebben jouw huisdieren vreemde gewoontes?😉 Mijn kat moet persé in de badkamer water drinken (met haar pootje🙃), in de keuken wil ze niet..😅 

Liefs🙂

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 10, 2026

Hey ​@Cantaloupe ♥️ één van onze katten wil altijd op een oude plastic zak liggen of op een stuk karton 😁 hij heeft alle mogelijke luxe kussens waar ie op kan liggen en een katten toren maar nee, een doodgewone plastic zak van de Dirk of Appie is helemaal zn ding xD.

Liefs, Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Cantaloupe ,

Haha 🤣 Mijn kat ging altijd hetzelfde rondje rennen buiten en daarna weer gelijk naar binnen🤭

Liefs ♥️

• February 10, 2026

mijn kat wil altijd in een doos zitten haha, best normaal vgmmm maar toch raar

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 11, 2026

Wat super grappig om te lezen wat jullie huisdieren allemaal doen😂 Ik heb zelf geen huisdieren, behalve de zilvervisjes achter in de kasten 😅 en een spinnetje die 1 maand had geleefd, en een salamander die hier ook 1 dag is geweest omdat hij geen kipfilet lustte😁 en je die beestjes volgens mij niet in huis mag omdat het beschermde diersoorten zijn. En een pad met 1 poot, die is er ook 1 dag geweest en daarvoor leefde die onder de kliko 🤭 Ik heb dus wel tijdelijke, bijzondere diertjes gehad🙃 

Ik kan natuurlijk wel wat vertellen over de labrador van mijn bestie😉 Hij ligt graag op de grond, ook al heeft hij een enorme mand en héél veel kussens, ook ligt hij graag op het smalste stukje van het hele huis, waardoor je óver hem heen moet stappen☺️ En hij heeft de gewoonte précies midden op molshopen te plassen, en hij eet zowat alles op 😂

Liefs Yusa 😘

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 14, 2026

hi,

ik heb zelf geen huisdieren maar ik wil  er wel heel graag 1 een hamster of een hond lijkt me zoo leuk ik heb vroeger altijd gezegd dat ik een olifant of giraffe wou als huisdier😂

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Onze honden zijn gek op wortels.  Als de groentela van de koelkast open gaat, komen ze kijken of je er niet toevallig een wortel uit pakt voor hen.  Het is zelfs zo erg dat ze al kwijlend komen kijken als je een dunschiller uit de la haalt (ze herkennen dat zachte geluid van die mesjes die tegen elkaar tikken).

Voor de rest zijn ze niet geïnteresseerd in ons eten, het gaat hun uitsluitend om worteltjes.