Vraag

Raar/gek cadeau

  • 23 December 2022
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi

Wat is het raarste of gekste cadeau dat je ooit hebt gekregen? Kan ook iets zijn dat je hebt gehoord dat iemand anders kreeg.

Ik heb zelf ooit een keer een doos tampons gekregen van mn tante. Ik reageerde heel verbaasd en ze lachte keihard omdat het als grap bedoeld was. Later kreeg ik een grote doos chocola, wat een veel beter cadeau is. 


5 reacties

-onnodige quote verwijderd-

Hey @Meisje NL  leuke vraag! Ik heb zelf geloof ik niet echt een super gek cadeau gekregen maar iemand in mijn klas had een keer als surprise een emmer vis gekregen (dood) 🤢🤮⚰️🪦😵, dus jaaaa dat was een beetje nogal raar maar het was als grapje bedoeld maar diegene moest dan helemaal met z’n hand er in want daar was het cadeautje 🤢🥲. Groetjes Tai 

Reputatie 4
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Dat is wel supersmerig. Hoe kom je ook op het idee om vis er bovenop te doen. ik deed er zelf altijd proppen papier erop, lekker makkelijk.

Reputatie 7
Badge +15

Mijn beste vriendin kreeg ooit €22,34 ? Raar bedrag😅 

maar wel best veel ( van d’r buren ) 

 

groetjes

Mij_Niet_Gezien

Hi. Een surprise van koude gekookte spaghetti waar onderin het cadeau lag. Hele grote pan dus ik moest er ver in met mijn arm haha. Heerlijke kleefbende was dat xd

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

Hi. Een surprise van koude gekookte spaghetti waar onderin het cadeau lag. Hele grote pan dus ik moest er ver in met mijn arm haha. Heerlijke kleefbende was dat xd

Sjammetje xxxx

Vij ond (op de bassischool) mochten suprises snooit zo „plakkerig“ zijn! Watten met stroop en al die dinhen, BAH…. Gelukkig maar….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer