Skip to main content

mijn moeder begon een tijdje geleden een guy te daten, geen probleem natuurlijk. na een tijdje begon k met hem om te gaan, want hij was erg aardig en geen creep ofzo dus ja. maar hij begint zich opeens erg raar te gedragen, k wilde zijn arm vastpakken om op te staan (niets raar ofzo, zonder context klinkt het raar) dat deed k dus en toen..ging hij op mij liggen.. later toen mijn moeder in de keuken was (idk wat ze aan het doen was maar dat maakt niet uit) kwam hij dus naar mij toen en begon hij mij erg raar aan te raken..niet op privé plekken..hij was gwn..erg dichtbij..k maak me nu een beetje zorgen..wat moet k doen??? (oh btw hij is 63 denk k..nou ja sws ouder dan 60 en mijn moeder 51)

heyy heeft hij meer gedaan?

nee, k maakte me gwn een beetje zorgen hij kwam vandaag weer op bezoek en k ben gwn boven gebleven.. 

hey snap ik

je mag er altijd over praten he

Hey,

het beste wat je kunt doen is met je moeder hierover praten of iemand die je vertrouwt in je omgeving. Mocht het voor jouw gevoel te ver gaan of er gebeurt iets, maakt dit bespreekbaar bij een volwassene!

Reageer