problemen thuis, ouders slaan me

  • 11 April 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

bij mij thuis gaat het niet goed want als ik iets fout doe wordt ik gaslagen en ook als ik slechte cijfers haal als ik klaar ben met school wil ik het liefst niet naar huis en ik slaap al sinds een tijdje bij een vriendin en snijd mezelf ik weert nu niet wat ik moet doen want me ouders slaan me en nu heb ik veel blauwe plekken soms vragrn kinderen waarom ik dat heb .en dan zeg ik gewoon dat ik gevallen ben 


3 reacties

Reputatie 6

Hey,

Wat heftig!

Dat je ouders je slaan is echt niet goed! Kun je me een docent/mentor praten? Of veilig thuis bellen en om hulp vragen? Je kan ook met de kindertelefoon bellen/chatten voor hulp! Het ligt niet aan jou en het gaat goed komen! Je kunt dit!

Sterkte!

Reputatie 4
Badge +1

Heyy @anoniemmgirlllll,

wat naar dat dit gebeurd! heb je iemand die je vertrouwd waar je mee kunt praten?? een mentor of vertrouwenspersoon. Dit moet zeker stoppen, omdat dit niet kan. 

 

Liefs

Reputatie 4
Badge +2

Hey, dit is echt niet fijne voor je. Maar hoe gaat het nu met je? Kweenie hoe het bij jou is maar het is bij mij thuis of nou was normaal om soms billenkoek te krijgen als je stout was enzo maar nu doen m’n ouders dat niet meer en willen ze minder straffen enzo. Doen ze ook en dat is natuurlijk heel fijn! Maar dus hoe zit het bij jou en is het dan echt alleen dan slaan of ook gewoon voor geen reden? Als het te vaak is zou ik idd wel ok hulp vragen of met iemand die je vertrouwt over te praten.

Reageer