Hoi ik ben een meisje van 14. En ik wil iets kwijt. Ik loop sinds januari 2020 bij een psycholoog omdat ik een depressie en ptss(post traumatische stressstoornis ) had. Ik kan slecht omgaan met een persoon in mijn leven. Om het toch netjes te houden zeg ik niet wie het is. Diegene heeft borderline en verpest mijn hele leven. Nu is diegene heel erg boos en verdrietig. En zit diegene verdrietig op de bank. En als ik ergens niet tegen kan is het als iemand sad is. Ik wil graag wat doen maar ben bang dat diegene me wat aan doet. Ik heb diegene al eens iemand ook van mijn familie zien mishandelen. Ik voel me zelf ook niet zo happy. Nu sluit ik aankomende donderdag af bij mijn psycholoog maar ik vind dat ik er nog niet klaar voor ben. Ik moet me nu aan een preventie plan houden om zo uit de put te komen maar dat lukt niet. Ik heb vorig jaar een eind aan mijn leven willen maken en daarom kwam ik bij een psycholoog uit. Ik sneed mezelf en heb toen gezworen dat ik dat niet meer ging doen. Maar net heb ik mij wel gesneden. Ik wilde met de kindertelefoon appen maar natuurlijk was Ik te laat..... Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen.
De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum.